۷/۱۵/۱۳۸۸

ادامه برنامه‏های سعید قاسمی، در نقش مجلس‏ گرم‏ کن‏

ادامه برنامه ‏های سعید قاسمی، در نقش مجلس‏ گرم‏ کن.
ادامه راه سبز «ارس»: سردار خود خوانده، سعید قاسمی که هیچ سمت رسمی در ساختار نظامی کشور بر عهده نداشته و حتی سابقه‏ ی رزم شفافی نیز ندارد چندی است که نقش مجلس‏ گرم‏ کن(ملیجک) محافل حامیان کودتا را بر عهده گرفته است.

سعید قاسمی، در سال‌های اخیر با پشتوانه مالی و استفاده از امکانات لجستیک تبلیغاتی و تشکیلاتی نهادهای خاص، ادعا می‏کند که از رهبران حزب‏الله ایران است و جریان استشهادیون جهان‏اسلام و نیروهای استشهادی دانشجویان و حرکاتی از این دست را راه اندازی کرده ‏است که جز بی‌آبرویی در جهان و البته ضربه زدن به وجهه ایران و اسلام، چیزی به ارمغان نیاورده است.

به گزارش موج سبز آزادی، قاسمی در راستای اهداف تبلیغاتی خود چندی است که نقش مجلس گرم‏کن محافل حامی کودتا را نیز بر عهده گرفته است. وی پس از سخنانی که اخیرا در دانشگاه امام صادق(ع) بیان کرد قرار است پنج‏شنبه ۱۶ مهر در دانشگاه آزاد مشهد حضور پیدا کرده و در جلسه‏ای که به میزبانی بسیج دانشجویی دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه برگزار می‏شود سخنرانی کند.

این جلسه که از واهمه حضور سایر دانشجویان به صورت خصوصی و با دعوت قبلی حضار برگزار ‏می‏شود قرار است از ساعت ۱۴ الی ۱۷، در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی دانشگاه آزاد مشهد برقرار شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر