۱۰/۱۲/۱۳۸۸

با امضاي محمد يزدي: "آیت‌الله صانعی" فاقد ملاک‌های لازم برای تصدی مرجعیت!

با امضاي محمد يزدي به عنوان جامعه مدرسين حوزه علمیه قم:
"آیت‌الله صانعی" را فاقد ملاک‌های لازم برای تصدی مرجعیت دانست!


. جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، از شاخص‌ترین تشکل‌های حامی محمود احمدی‌نژاد در اطلاعیه‌ای با امضای محمد یزدی و با عنوان «پاسخ به پرسش‌های مكرر پیرامون مرجعیت آیت الله صانعی» تاكید كرد: براساس تحقیقات به عمل آمده در یك سال گذشته و پس از جلسات متعدد به این نتیجه رسیده است كه ایشان فاقد ملاك‌های لازم برای تصدی مرجعیت است.

در اطلاعیه محمد يزدي آمده است با توجه به پرسش‌های مكرر مومنان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم براساس تحقیقات به عمل آمده در یك سال گذشته و پس از جلسات متعدد به این نتیجه رسیده است كه ایشان فاقد ملاك‌های لازم برای تصدی مرجعیت است.

گفتنی است در ابتدای این اطلاعیه به نقل از جمعی از استادان و فضلای حوزه‌های علمیه،جامعه مدرسین مرجعی برای تشخیص مرجعیت دانسته شده است.

قابل ذكر است آیت الله امینی، از اعضای جامعه مدرسین در پاسخ به کسانی که با مراجعه به دفتر ایشان، در مورد بیانیه جامعه مدرسین پرسیده اند پاسخ داده اند : من چهار سال است که به جلسات جامعه مدرسین نمی روم و اصولاً این کارها را به صلاح حوزه و دین نمی دانم .

به گزارش پارلمان‌نیوز، رسانه‌های حامی دولت در چند ماهه اخیر به سبب مواضع شجاعانه و صریح مرجع عالیقدر، حضرت آیت‌الله العظمی صانعی هجمه‌های سنگینی علیه ایشان به راه انداختند و از ایراد انواع و اقسام توهین‌ها و اهانت‌ها به این مرجع شیعه فروگذار نکردند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر