۱۱/۱۹/۱۳۸۸

استقبال تاجزاده از پیشنهاد صفارهرندی برای مناظره

استقبال تاجزاده از پیشنهاد صفارهرندی برای مناظره

. ادامه راه سبز«ارس»: سيدمصطفي تاجزاده با تشكر از پيشنهاد مناظره حسين صفارهرندي گفت: همانطور كه قبلا هم گفته ام از هر مناظره اي در برنامه زنده تلويزيوني استقبال مي كنم.

به گزارش نوروز، معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلات در پیغام خود از زندان اوین گفت: در مورد پيشنهاد آقاي صفارهرندي هم اعلام مي كنم كه براي شركت در مناظره با ايشان در هر زمان و هر محل و هر موضوعي كه اعلام كند در ارتباط با زمان گذشته، حال و آينده آمادگي كامل دارم و نيازي هم به مرخصي از زندان نيست، بلكه حاضرم با مامورين زندان تحت الحفظ به محل مناظره بروم و اگر هم براي آقايان زحمت است ايشان مي تواند به زندان بيايد و در اتاقي در همين جا مناظره انجام گيرد.

فخرالسادات محتشمي پور همسر سيدمصطفي تاجزاده با ذكر اين مطلب از قول همسرش گفت: وكيل همسرم خواستم تا در ملاقاتي كه امروز سه شنبه با ايشان داشتند، نظرشان را در مورد پيشنهاد حسين صفار جويا شوند تا مبادا تأخيري در اجرا شدن پيشنهاد ايشان بشود.

. وي گفت: هرچند همسرم به دليل ويژگي هاي مثبت ذاتي در اين زمينه نيز مثل هميشه با خوش بيني برخورد كرده اما من پيشنهاد صفار هرندي را بيشتر يك بلوف سياسي مي دانم و بعيد به نظر مي رسد اينك پس از هشت ماه كه از بازداشت غيرقانوني همسرم و رفتار و اقدامات غيرقانوني كه در مورد اين آزاده دربند اعمال شده امكان حضور در يك برنامه زنده تلويزيوني را برايش فراهم كنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر