۷/۱۵/۱۳۸۹

دكتر رهنورد در دیدار با خانواده شهید باکری: ظلم ریشه کن خواهد شد

دكتر زهرا رهنورد در دیدار با خانواده شهید باکری:
ظلم ریشه کن خواهد شد

. ادامه راه سبز(ارس): به گزارش کلمه، دکتر زهرا رهنورد، نویسنده و استاد دانشگاه در دیدار با خانواده شهید باکری گفت که شهدایی همچون شهید باکری خورشید جامعه هستند و ایران به خاطر شهدایی که از مشروطه تا انقلاب اسلامی و از انقلاب اسلامی تا جنبش سبز تقدیم کرده، هرگز درتاریکی نمی ماند و ظلم و ستم ریشه کن خواهد شد.

در این دیدار ;i خانواده های زندانیان سیاسی و زنان اصلاح طلب نيز زهرا رهنورد را همراهی می کردند، خانم رهنورد ضمن اظهار تاسف به خاطر بی حرمتی هایی که در هفته های اخیر نسبت به خانواده های شهید باکری و همت از سوی اقتدارگرایان انجام شده، گفت: حق طلبی و استقامت خانواده های باکری و همت موجب عصبانیت اقتدارگرایان شده و به همین دلیل چنین واکنش های غیرمنطقی و خشم آلودی را نسبت به این خانواده ها انجام می دهند.

خانواده‌های شهیدان همت و باکری در هفته دفاع مقدس از دیدار با میرحسین موسوی ،نخست وزیر دفاع مقدس و زهرا رهنورد منع شدند و چند روز بعد نیز هنگامی که خانواده های زندانیان سیاسی به دیدار خانواده باکری رفته بودند ،نیروهای امنیتی بدون اجازه وارد خانه باکری شدند و مهمانان را مورد بازجویی قرار دادند.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر