۸/۱۰/۱۳۸۹

هفدهمين شماره روزنامه کلـــمــــه» اينها آمار بانك مركزي است نه سياه نمايي!

روزنامه کلـــمــــه پيش شماره هفدهم؛
«صد ميليارد دلار كجاست؟» ، «سود سهام عدالت در جيب دولت»

ادامه راه سبز(ارس): هفدهمين شماره روزنامه كلمه مورخه دوشنبه 10 آبان ماه 89 جهت چاپ و تكثير بر روي پيشخوان سايت كلمه قرار گرفت و اكنون همت يكايك ما را براي رساندن حتي يك نسخه از آن به دست مشتاقان طلب ميكند. دانستن حق مردم است:

براي دریافت فايل pdf روي تصوير زير كليك كنيد
پی دی اف (220 کیلو بایت)

لينك كمكي دانلود مستقيم pdf: "اينجا"
لينك دانلود مستقيم فايل تصويري jpg: "اينجا" حجم 550 كيلوبايت

۱ نظر:

  1. اعتراف معاون وزیر آموزش و پرورش به توزیع نشریات سیاسی در مدارس

    معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش، به توزیع نشریات سیاسی غیر همسو با دولت در مدارس کشور اذعان کرد و مدعی شد: قطعا این موضوع از سوی برخی از عناصر فرصت‌طلب هدایت می‌شود!

    به گزارش مهر، علی اصغر یزدانی با اعلام این خبر و بدون نام بردن مستقیم از روزنامه کلمه، توزیع‌کنندگان نشریات سیاسی در مدارس را “عناصر مسئله‌دار” نامید و خاطرنشان کرد: ما نمی دانیم دامنه توزیع در کل کشور چقدر است و برای ما معلوم نیست از قشر معلم یا دانش‌آموز باشند. اما حراست وزارت آموزش و پرورش و معاونت پرورشی در مدارس اقداماتی را برای برخورد با این عناصر فرصت‌طلب آغاز کرده‌اند و قطعا این موضوع را دنبال می‌کنیم.

    وی با اشاره به اینکه مدرسه محل فعالیت سیاسی نیست، در عین حال از برنامه‌های آموزش و پرورش برای آشنایی دانش‌آموزان با مسائل سیاسی (از زاویه نگاه دولت) خبر داد و گفت: هم اکنون گفتمان‌های سیاسی برای پاسخ به شبهات سیاسی دانش‌آموزان در برخی از مدارس داریم.

    معاون وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی نژاد همچنین فاش کرد که: به دنبال این هستیم که بیش از یک هزار طلبه جوان را با برنامه‌ریزی وارد مدارس به خصوص از نوع خاص کنیم تا برای دانش‌آموزان و فرهنگیان، بصیرت سیاسی لازم را تبیین کنند! در واقع ایجاد بصیرت سیاسی به دانش‌آموزان و معلمان از اولویتهای این معاونت طی سال تحصیلی جاری در مدارس است.

    گفتنی است روزنامه کلمه در مدت اندکی که از تولدش می‌گذرد، با استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان و دانشجویان روبه‌رو شده است.

    در همین راستا، پیش از این هم بخشنامه‌ای در سایت‌ها منتشر شده بود که نشان می‌داد حراست آموزش و پرورش با ابراز نگرانی از توزیع روزنامه کلمه در مدارس و استقبال دانش‌آموزان از آن، خواستار برخورد مدیران مدارس با توزیع این روزنامه و شناسایی مبادی ورود آن به مدرسه شده است.

    پاسخحذف