۱۱/۲۱/۱۳۸۹

نماهنگي بمناسبت «۲۵ بهمن» روز همبستگي ملت سبز ايران عليه ديكتاتورها

نماهنگي بمناسبت «۲۵ بهمن» روز همبستگي ملت سبز ايران عليه ديكتاتورها

ادامه راه سبز(ارس): همراهی ارتش مصر با مردم یکی از درس اموزترین اتفاقاتی است که این روزها نظامیان کشور ما باید به آن توجه کنند. ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای انتظامی فرزندان همین مردمند و دست ناراست همین دولت کودتا را بالای سر خود دارند. چه نا بخردانه است که حاکمیت، نظامیان را چشم و گوش بسته می شناسد و به قدرت امیری اش تکیه میکند، نظامیان هیچ گاه از ملت ها جدا نبوده و همواره خود را ضامن امنیت مردم می دانسته اند، حالا گیرم که چند روز دیرتر از موعد به میان مردم روند اما اگر آن روز برسد نقطه پایان استبداد است. آیا حاکمیت صدای بیداری ملت ها را شنیده است؟ برای پاسخ دادن به این پرسش زمان زیادی باقی نمانده!

۳ نظر:

  1. اين رسم تمامي ديكتاتورهاي جهان از گذشته تا كنون بوده كه صداي ملتهايشان را دير ميشنوند. امشب هم ديكتاتور مصر بمانند ديكتاتور ايران (در نماز جمعه 29 خرداد 88) صداي ملتش را نشنيده بود. هر دو همان حرفهاي يكديگر را ديكته ميكنند!

    پاسخحذف
  2. گلی به گوشه جمال حسنی مبارک!!!
    حداقل گفت صدای معترضان را شنیدم

    پاسخحذف
  3. رویا رمضانی نژاد۲۲ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۴:۴۰

    من یک خانم کارمند با مدرک کارشناسی ارشد هستم ودر هلال احمر - سازمان داوطلبان مشغول بکار هستم چون همسر من از طرفداران آقای مهندس موسوی است مرا میخواهند اخراج نمایند آقا فقط بنویسید روزی آدمها دست خداست نه این حضرات

    پاسخحذف