۱/۲۲/۱۳۹۰

ما که وجه این قبض را نداریم که بپردازیم، گاز نمیخواهیم

ما که وجه این قبض را نداریم که بپردازیم، گاز نمیخواهیم

ادامه راه سبز(ارس): این قبض گاز ما است، آخرین قبض قبل از قطع یارانه ها چهارده هزار تومان بود، رشد پنجاه برابری قبض گاز، ما را متحیر کرده است که با آن چه کنیم، یارانه هم که نمی گیریم! ظاهراً باید قبض معظم را برای آخرتمان بگذاریم، باید فکر چاره بود، صرفه با همان گاز کپسولی غیر معظم است، اگر نفت گیرمان بیاید، باید چراغ گردسوز و والوری تهیه کرد .

کرسی ذغالی هم برای زمستان صفایی دارد، ما که یادمان نرفته است، نرمه های زغال را هم مثل کوفته تبریزی درست می کردند و می فروختند، خوب و بدون دود می سوخت، با این حال، مادر مراقب بود بچه ها سرشان را زیر کرسی نکنند و دچار گاز گرفتگی نشوند، گاهی پایمان داخل منقل می رفت و با سوزش آن بیدار می شدیم.

باید خودمان را برای ریاضت (جهاد اقتصادی) آماده کنیم، به هر حال کسی که خربزه می خورد پای لرزش هم می ایستد، بله، وقتی دولت مهر ورز و عدالت طلب و انقلابی دو آتشه داریم، باید این هزینه ها را هم بپردازیم!

ما که وجه این قبض را نداریم که بپردازیم، عطای گاز را به لقایش می بخشیم!
۲۰/۱/۱۳۹۰ مهدی خزعلی

۵ نظر:

  1. نتيجه اخلاقي: اين حكومت مفتي چيزي به كسي نميده تا نقشه نكشيده باشه تا 100 برابرش را ازش نگيره

    پاسخحذف
  2. غصه نخور آقا مهدي ، چند روز پيش اعلام كردند كه 40 هزار تومن يارانه ارديبهشت را ميدهند،! و با اون ميشه اين قبض 730 هزار توماني را پرداخت كرد!

    هر چند بدبختانه شما اين پول "امام زمان" را هم نميگيريد! و بهتره دست به دامان امامان ديگر شويد

    پاسخحذف
  3. وطن سبز عزيز، بايد گفت مفتي نميده بلكه يك هزارم از حق ملت را داره ميده! كه البته همانطور كه گفتيد براي باز پس گيري 100 ها برابر همين مبلغ هم، كلي نقشه كشيده شده!!!

    سال جهاد مرتاضي ملت مبارك

    پاسخحذف
  4. ما هم در آپارتماني 8 واحدي زندگي ميكنيم و ميانگين هزينه يك ساله مصرف گازمان طي سه سال گذشته 55 هزار تومان بوده. آخرين قبض ما پس از حذف يارانه ها 1 ميليون 380 هزار تومان آمده و وقتي مدير ساختمان به اداره گاز مراجعه و شكايت نموده، مسئول مربوطه گفته يا قسدي پرداخت كنيد و يا پرداخت نكنيد تا ببينيم جه ميشود!!!

    ضمنا جهت اطلاع هزينه مصرف سه سال گذشته در همين دوره زماني به ترتيب 64 - 59 - 78 هزار تومان بوده كه به يكباره 200 برابر شده!!!!

    پاسخحذف
  5. وقت آن است که چراغ گردسوزها، چراغ هاي خوراکپزي والور و کرسی هاي ذغالی مادربزرگهايمان را برپا کنیم.

    از یک حکومت مرتجع و عقب مانده بیش از انتظاري نيست.

    در روزگاری که همه با سرعتی سرسام آور به جلو می روند و برای رسيدن به سرعت نور با یکدیگر رقابت مي کنند،

    ما گامهای اساسی به عقب برمي داريم. مملکته داریم؟!

    حالا بايد برگرديم به تکنولوژی قرن گذشته .معلوم نیست اين انرژی اتمي به غیر از خامنه ای درد که را دوا خواهد کرد؟

    پاسخحذف