بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

ما که وجه این قبض را نداریم که بپردازیم، گاز نمیخواهیم

ما که وجه این قبض را نداریم که بپردازیم، گاز نمیخواهیم

ادامه راه سبز(ارس): این قبض گاز ما است، آخرین قبض قبل از قطع یارانه ها چهارده هزار تومان بود، رشد پنجاه برابری قبض گاز، ما را متحیر کرده است که با آن چه کنیم، یارانه هم که نمی گیریم! ظاهراً باید قبض معظم را برای آخرتمان بگذاریم، باید فکر چاره بود، صرفه با همان گاز کپسولی غیر معظم است، اگر نفت گیرمان بیاید، باید چراغ گردسوز و والوری تهیه کرد .

کرسی ذغالی هم برای زمستان صفایی دارد، ما که یادمان نرفته است، نرمه های زغال را هم مثل کوفته تبریزی درست می کردند و می فروختند، خوب و بدون دود می سوخت، با این حال، مادر مراقب بود بچه ها سرشان را زیر کرسی نکنند و دچار گاز گرفتگی نشوند، گاهی پایمان داخل منقل می رفت و با سوزش آن بیدار می شدیم.

باید خودمان را برای ریاضت (جهاد اقتصادی) آماده کنیم، به هر حال کسی که خربزه می خورد پای لرزش هم می ایستد، بله، وقتی دولت مهر ورز و عدالت طلب و انقلابی دو آتشه داریم، باید این هزینه ها را هم بپردازیم!

ما که وجه این قبض را نداریم که بپردازیم، عطای گاز را به لقایش می بخشیم!
۲۰/۱/۱۳۹۰ مهدی خزعلی

5 نظرات :: ما که وجه این قبض را نداریم که بپردازیم، گاز نمیخواهیم

  1. نتيجه اخلاقي: اين حكومت مفتي چيزي به كسي نميده تا نقشه نكشيده باشه تا 100 برابرش را ازش نگيره

  2. غصه نخور آقا مهدي ، چند روز پيش اعلام كردند كه 40 هزار تومن يارانه ارديبهشت را ميدهند،! و با اون ميشه اين قبض 730 هزار توماني را پرداخت كرد!

    هر چند بدبختانه شما اين پول "امام زمان" را هم نميگيريد! و بهتره دست به دامان امامان ديگر شويد

  3. وطن سبز عزيز، بايد گفت مفتي نميده بلكه يك هزارم از حق ملت را داره ميده! كه البته همانطور كه گفتيد براي باز پس گيري 100 ها برابر همين مبلغ هم، كلي نقشه كشيده شده!!!

    سال جهاد مرتاضي ملت مبارك

  4. ما هم در آپارتماني 8 واحدي زندگي ميكنيم و ميانگين هزينه يك ساله مصرف گازمان طي سه سال گذشته 55 هزار تومان بوده. آخرين قبض ما پس از حذف يارانه ها 1 ميليون 380 هزار تومان آمده و وقتي مدير ساختمان به اداره گاز مراجعه و شكايت نموده، مسئول مربوطه گفته يا قسدي پرداخت كنيد و يا پرداخت نكنيد تا ببينيم جه ميشود!!!

    ضمنا جهت اطلاع هزينه مصرف سه سال گذشته در همين دوره زماني به ترتيب 64 - 59 - 78 هزار تومان بوده كه به يكباره 200 برابر شده!!!!

  5. وقت آن است که چراغ گردسوزها، چراغ هاي خوراکپزي والور و کرسی هاي ذغالی مادربزرگهايمان را برپا کنیم.

    از یک حکومت مرتجع و عقب مانده بیش از انتظاري نيست.

    در روزگاری که همه با سرعتی سرسام آور به جلو می روند و برای رسيدن به سرعت نور با یکدیگر رقابت مي کنند،

    ما گامهای اساسی به عقب برمي داريم. مملکته داریم؟!

    حالا بايد برگرديم به تکنولوژی قرن گذشته .معلوم نیست اين انرژی اتمي به غیر از خامنه ای درد که را دوا خواهد کرد؟

جديدترين ديدگاه خوانندگان