بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

فرازهای پدر به فرزند خلف!

فرازهای پدر به فرزند خلف!

. ادامه راه سبز«ارس»: به نقل از خبرگزاری فالس شب گذشته در سرای معلوم الحالی بین پدر و پسری سخنانی رد و بدل گردید که موجب کدورت خاطر سپاهیان حاضر در جلسه شد :

پدر گفت : ای پسر بدان و آگاه باش که همانا من تو را رئیس دولت کردم . و بر ما پوشیده نیست آنچه در چند ماه گذشته اتفاق افتاده است. ای پسر که به ما ایمان اوردی ، اگر در 22 بهمن پیش رو باز هم مردم ایران در خیابان بر علیه حکومت و تاج و تخت ما شعار دهند ، تو را عزل خواهیم کرد که تاج و تختمان به سلامت باشد . ای محمود از برای جایگزینی تو حاج علی و حاج محمد باقر را آماده کرده ایم.


ای پسر!

گفتی ابزار ترور از چین بخریم ، گفتم بخر
گفتی کارشناس و مشاور روس برای حذف مردم استخدام کنم ، گفتم بکن
گفتی از چاقو کشان بیت ، ذوب شدگان در ولایت و دستمال کشان دولت بهره ببرم ، گفتم ببر
گفتی از زنان حرمسرا برای بدنامی سبزها استفاده ابزاری کنم ، گفتم بکن
گفتی باشرکت چی توز و ساندیس قرار دادکنم و جمعیت کودکستانی به خیابان آورم ، گفتم بیار
گفتی عزاداران حسینی را به خون کشم و از مردم زهر چشم بگیرم ، گفتم بگیر
گفتی پارازیت ول کنم و امواج VOA وBBC و... را خراب کنم ، گفتم ول کن
گفتی در زندان تجاوز کنم و کهریزکی کنم و اوینی کنم و... که مردم نگذارند بچه هایشان به خیابان آیند ، گفتم علی یارت
گفتی بزنم خواهرزاده طرف را بکشم که بترسند و خاموش شوند ، گفتم بکش
گفتی بفرستم برن قزوین کله مهدی نامی را ببرند و بیاورند تا همه خفه شوند ، گفتم بفرست
گفتی ...... گفتم به چشم

حالا من میگویم ای پسر بدان و آگاه باش که اگر پایه های سلطنت ما در 22 بهمن88 باز هم تکان بخورد به واسطه حضور مردم در خیابان آنوقت باید آماده باشی که تو را چون اسماعیل در راه خدا قربانی کنم .

برگرفته از وبلاگ حق مسلم ما با اندکی! دخل و تصرف

0 نظرات :: فرازهای پدر به فرزند خلف!

جديدترين ديدگاه خوانندگان