بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

اعتراض دانشجویان دانشگاه تهران به حضور بی سروصدای احمدی نژاد + ويدئو

در روز كارگر اتفاق افتاد 11-2-89:
اعتراض دانشجویان به حضور احمدي نژاد در دانشگاه

. ادامه راه سبز«ارس»: دانشجویان دانشگاه تهران ظهر امروز پس از آنکه از حضور بی سرو صدای احمدی نژاد در دانشگاه خود مطلع شدند، با اجتماع در مقابل محل سخنرانی به حضور وی به اعتراض پرداختند.

به گزارش جرس ، صبح امروز محمود احمدی نژاد بدون اطلاع قبلی و تبلیغات به تالار ابن سینای دانشگاه تهران رفته و به مناسبت روز معلم به سخنرانی پرداخت.

دانشجویان که از این حضور بدون اطلاع و ناگهانی اطلاع یافتند نسبت به حضور احمدی نژاد معترض شده و با تشکیل تجمع بزرگی مقابل محل سخنرانی وی به اعتراض و سردادن شعار علیه وی و دولتش پرداختند.

خوني كه در رگ ماست، هديه به ملت ماست



به گزارش خبرنگار ما از تهران، این مراسم در تالار ابن سینای دانشگاه برگزار شد و حضور گارد ویژه نیروهای انتظامی بسیار چشمگیر بود و نیروهای گارد اجازه ورود دانشجویان را به داخل سالن نمی دادند.

يا مرگ يا آزادي




گفته می شود تنها دانشجویان بسیجی اجازه حصور در تالار را داشتند که با هماهنگی قبلی وارد سالن می شدند.

این دانشجویان سپس به سمت سردر دانشگاه تهران رفته و شعارهایی نظیر«دولت کودتا، نمی خواهیم، نمی خواهیم»، «نصرمن الله و فتح قریب، مرگ بر این دولت مردم فریب»، «احمدی حیا کن، دانشگاه رو رهاکن»،«مرگ بر دیکتاتور»، «یا حسین، میرحسین»،«موسوی زنده باد، کروبی پاینده باد» ؛»دیکتاتور بدونه به زودی سرنگونه » و… پرداختند.

دانشجو میمیرد، ذلت نمیپذیرد
آزادی، عدالت، این است شعار ملت
نداییم ، سهرابیم ، ما همه یک صداییم




حضور مسوولان و ماموران حراست دانشگاه در این بین قابل توجه بود به طوری که در اوایل تجمع آنها با اتومبیل های خود به میان تجمع دانشجویان رفته و سعی در پراکنده کردن آنها داشتند که موفق نشدند و دانشجویان دقایقی بعد دوباره شروع به تجمع کردند.

دولت مزدور نمیخوایم، پلیس مزدور نمیخوایم
دانشجو، کارگر، اتحاد، اتحاد



قابل ذکر است پس از انتخابات ۲۲خرداد سال گذشته و اعتراضات فراوان مردم و دانشجویان به تقلب گسترده، احمدی نژاد به دانشگاه تهران نیامده بود و حضور بی سرو صدای وی در روزکارگر امسال نیز که با عجله نیز پایان یافت بسیار جالب توجه است.






1 نظرات :: اعتراض دانشجویان دانشگاه تهران به حضور بی سروصدای احمدی نژاد + ويدئو

  1. من از اول در تجمع حضور داشتم
    اگرچه به عنوان یک تجمع برنامه ریزی نشده و بدون آمادگی قبلی و با توجه به شرایط امنیتی دانشگاه، حرکت قابل توجهی بود، اما تعداد شرکت کنندگان در تجمع کمتر از این ها بود. اغراق در هیچ زمینه ای درست نیست و موجب بی اعتمادی مخاطب می شود.
    سایت رجانیوز تعداد ما را 15نفر اعلام کرده! و شما 2000 نفر! این یعنی مصداق واقعی افراط و تفریط

جديدترين ديدگاه خوانندگان