بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

تبريز يك كلام گفت: اوتور بابا ، گت كن بذار باد بياد!

تبريز يك كلام گفت: اوتور بابا ، گت كن بذار باد بياد!


نظر به اينكه امروز در تبريز دويست نفر بصورت ميليوني چنان استقبال ولرمي از مموتي كردند كه هواپيماي حامل ايشان مجبور شد مسير نيم ساعته هميشگي را دو ساعت در هوا توقف كند تعدادي از دلايل كمبود نيروي استقبال كننده كه هميشه با يك ريخت و قيافه اصولاً از تبريز و بندرعباس بگير تا امريكا و شاخ افريقا همه جا هستند در زير مي آيد :

  1. تبريز ورامين و اسلامشهر و ساوجبلاغ و رباط كريم و قرچك ندارد نميشود با اتوبوس جمعيت ميليوني آورد .
  2. تهران هم كه اينجاها را دارد همه شان ترك هستند تركها هم كه غيرتي اگر همه جا بروند توي شهر خودشان عمراً براي استقبال نميروند كه جلوي فك و فاميل ضايع بشوند .
  3. در حال حاضر تعداد تركهاي تهران سه برابر تركهاي تبريز است . پرسيديم گفتند اگر همين تهران مانده بود حضور ميليوني تركها احتمالاً خيلي بيشتر ميشد تا تبريز .
  4. الآن مردم تبريز از طريق تلويزيون به اندازه كافي با سفر زن احمدي نژاد سرگرم هستند . آدم كه سينما و باغ وحش را با هم نميرود يكي يكي .
  5. احمدي نژاد در تبريز از ميرحسين بيشتر رأي آورد و لازم بود كه اين موضوع حتماً يكجوري معلوم بشود . مردم تبريز كمك كردند الآن قشنگ معلوم شد .
  6. تمام پادگانهاي شهرستانها را عين 13 آبان براي 16 آذر آورده اند تهران در سفرهاي استاني كسي نيست كه براي استقبال ميليوني بياورند .
  7. مدارسي هم كه در سفر خرداد آورده بودند دفعه قبل همه شان يه تيكه مردود شدند افتادند به ترك تحصيل چندتا سفر طول ميكشد تا دوباره مدارس پر بشود .
  8. باران مي آمد مردم تبريز ديدند چكمه درآوردن خيلي سختتر از كفش درآوردن است گفتند ول كن دفعه بعد كه آمد ميرويم براي پرتاب .
  9. بيشتر حركتهاي دويست سال گذشته از تبريز شروع شده . دمشان گرم براي شروع به لجن كشيدن استقبالهاي ميليوني خوب كاري يادمان دادند .
  10. بابا اصلاً چه كاريه ؟ همين لشكري كه مموتي هر دفعه با خودش ميبرد مسافرت جمع بشوند خودش ميليونها نفر ميشود . چه اشكالي دارد آدم خودش از خودش استقبال ميليوني بكند ؟

نتيجه زيست محيطي : بابا جان احمدي نژاد رفته تبريز تراكتور سازي كه نرفته تمرين . ملت كه خل نيستند بيخود و بي جهت ميليوني بروند استاديوم !


علیرضا رضایی

0 نظرات :: تبريز يك كلام گفت: اوتور بابا ، گت كن بذار باد بياد!

جديدترين ديدگاه خوانندگان