بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

درخواست چریک پیر برای برگزاری علنی دادگاه

«اتهام بهزاد نبوی: تبلیغ علیه نظام واخلال در ترافیک

ادامه راه سبز«ارس»: بهزاد نبوی، عضو ارشد سازمان مجاهدين انقلاب که چند روز بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری بازداشت شده بود صبح امروز در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی حاضر و رسیدگی به اتهاماتش آغاز شد.

وکیل بهزاد نبوی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا، با اعلام این مطلب، اتهامات موکل خود را شرکت در راهپیمایی اعتراضی به نتیجه انتخابات و رئیس‌جمهوری احمدی‌نژاد در روزهای ۲۳ و ۲۵ خردادماه، اخلال در ترافیک در روزهای مذکور، تبلیغ علیه نظام و نگهداری اسناد محرمانه عنوان کرد.
صالح نیکبخت با بیان اینکه زمان برگزاری موکلش سه‌شنبه هفته گذشته به وی اعلام شد، اظهار داشت: در این مدت کوتاه نتوانستم تمام پرونده را قرائت کنم از سوی دیگر بهزاد نبوی نیز آمادگی برای تقدیم دفاعیه را نداشت به همین دلیل از دادگاه تقاضای استمهال ۵ هفته‌ای برای برگزاری جلسه بعدی را کردیم که دادگاه با درخواست استمهال موافقت اما 5 هفته فرصت را نپذیرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اختیارات دادگاه نسبت به تبدیل قرار بازداشت به قرار وثیقه یا وکالت و با توجه به اینکه موجبات صدور قرار بازداشت طبق بند «د» ماده ۳۲ قانون آیین دادرسی کیفری برطرف شده است و از طرف دیگر صدور قرار بازداشت در اتهام انتصابی به موکل جنبه الزامی ندارد و با عنایت به اینکه بهزاد نبوی بیش از 5/4 ماه در بازداشت بوده و شرایط جسمانی وی و اینکه وی نباید در محیط استرس‌زا قرار گیرد به تایید پزشکی قانونی و پزشکان متخصص رسیده است، درخواست تبدیل قرار او را کردیم.

نیکبخت خاطر نشان كرد: همچنین در دادگاه، بهزاد نبوی از رئیس دادگاه درخواست کرد با توجه به اینکه وی دو جلسه در دادگاه حاضر شده و علیه وی کیفرخواست مفصلی قرائت شد و در آن به نبوی و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی اتهاماتی وارد شده است، جلسه دادگاه‌اش به صورت علنی برگزار شود تا وی بتواند به این اتهامات پاسخ دهد و اتهاماتی که الزامات محرمانه دارد به صورت غیرعلنی برگزار شود که قرار شد دادگاه در مورد درخواست تبدیل قرار بازداشت به قرار وثیقه یا کفالت و نیز برگزاری علنی یا غیرعلنی دادگاه بعدا اعلام نظر کند.

وی تاکید کرد: در مورد قرائت پرونده و ملاقات با بهزاد نبوی هیچگونه ممانعتی به عمل نیامد.

گفتني است بعد از پايان دادگاه،بهزاد نبوي به بيمارستان منتقل شد.

0 نظرات :: درخواست چریک پیر برای برگزاری علنی دادگاه

جديدترين ديدگاه خوانندگان