بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

حمله فاطمه رجبی به علی مطهری

حمله فاطمه رجبی به علی مطهری

. ادامه راه سبز«ارس»: فاطمه رجبی همسر غلامحسین الهام در واکنش به مناظره اخیر علی مطهری در تلویزیون، در یادداشتی که سایت انصار نیوز آن را منتشر کرده مدعی شده که مناظره مذکور پرده‌ای دیگر از فتنه آقازادگی را بالا زد.

به گزارش نواندیش رجبی با بیان اینکه «بعد از این مناظره بلافاصله تلفن‌ها پشت هم از مردم که: می‌بینی پسر شهید مطهری چه می‌گوید؟» به فرزند شهید مطهری حمله کرده و افزود:‌ علی مطهری تنها آقازاده‌ای است که از رانت پدر می‌خورد و به همین جهت عقیده و دینش، بینش و دانش و انقلاب و استدلالش دارای کمترین «بار» است.

رجبی در ادامه با اشاره به این سخن مطهری، «اینها رجوی نیستند» نوشته: قطعا او نمی‌داند رجوی که بود! پیش‌تر هم گفتم، او هیچ‌چیز نمی‌داند. آیا رجوی به اصطلاح یک چریک پیش از انقلاب نبود با محکومیت حبس ابد در زمان طاغوت؟ آیا رجوی جنایتکار منافقی نبود که به دلیل عدم پایبندی به ولایت‌فقیه دسته‌های جنایتکار میلیشیایش را به قتل و تخریب و آتش‌سوزی و در یک کلمه «براندازی» واداشت؟ علی مطهری نمی‌داند!

ولی مردم می‌دانند که «پاک‌ترین و خوش‌سابقه‌ترین این جنایتکاران همان موسوی است! که امروز یزیدوار به حسین‌کشی روی آورده. او مجهول‌الهویه‌ای است که از حزب منحله جمهوری اسلامی سر برآورد و به امام(ره) معرفی شد و ۳۰ سال بر گرده مردم سوار و بهره‌مند از رانت‌‌های «اقتصادی» و «سیاسی» و «مدرکی» برای خود و خانواده و البته از آغاز راه در مرکز یک محفل فتنه‌گر ضدمقام معظم رهبری فعال!

0 نظرات :: حمله فاطمه رجبی به علی مطهری

جديدترين ديدگاه خوانندگان