بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

ضرب و شتم مهدی محمودیان در زندان

شبکه جنبش راه سبز (جرس): یکی از بستگان مهدی محمودیان از وضعیت وخیم این زندانی و ضرب و شتم او توسط ماموران زدان خبر داد.

یکی از بستگان مهدی محمودیان در گفتگو با خبرنگار جرس از جریان ملاقات پنج شنبه گذشته خود با این عضو کمیته اطلاع رسانی جبهه مشارکت خبر داد و گفت: ماموران زندان امکان استفاده از دستشویی را برای مهدی محمودیان نوبت های 6 ساعته تعیین کرده اند، اما به دلیل ناراحتی کلیوی مهدی، او درخواست استفاده بیشر از سرویس بهداشتی را داشته است. اصرارهای مهدی موجب می شود تا ماموران در سلول را باز کنند، اما نه تنها به او اجازه استفاده از دسشویی را ندادند، بلکه چند تن از ماموران او را مورد ضرب و شتم قرار دادند و سپس او را برای ساعتها به سلولی بردند که سقفی نداشت و در سرمای بسیار زیاد این سلول او را تنها با یک زیر پوش رها کردند.

این عضو خاواده محمودیان در ادامه اظهار داشت که آثار ضرب و شتم بر چهره مهدی کاملا مشخص بود و حتی زیر چشم او کبود شده بود.

گفتنی است مهدی محمودیان از25 شهریور دستگیر و تا کنون 116 روز از بازداشت او می گذرد اما با این وجود وی هنوز به بند عمومی منتقل نشده است. همچنین نوبت دادگاه وی نیز هنوز مشخص نشده است.

0 نظرات ::

جديدترين ديدگاه خوانندگان