بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

حضور موسوي و رهنورد در مراسم يادبود شهيدان باكري + ويدئو

حضور موسوي و رهنورد در مراسم يادبود شهيدان باكري


"حضور مهندس موسوي در منزل شهید حمید باکری:
مراسم یادبود شهدای باکری (علی، مهدی و حمید باکری)"
. ادامه راه سبز«ارس»: مراسم یاد بود شهدای باکری به رسم هر ساله در منزل شهید حمید باکری پنج شنبه شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کلمه میر حسین موسوی نخست وزیر دوران جنگ و دکتر زهرا رهنورد به دعوت خانواده این شهدای بزرگوار در مراسم یادبود شهدای باکری شرکت کردند.

این مراسم با استقبال گسترده مردمی و حضور برخی چهره های سیاسی و مذهبی مواجه شد.

در حالی که در منزل شهید حمید باکری سخنرانان از خصوصیات اخلاقی و منش این دو شهید بزرگوار سخن می گفتند ، جمعی موتورسوار و لباس شخصی در سر و ته کوچه شعارهایی سر داده و تلاش برای ایجاد فضای رعب و وحشت و برهم زدن مراسم را داشتند. مدعیان دروغین حرمت این شهدای بزرگوار و مراسم یاد بود آنها را هم رعایت نکردند. علی رغم این فضا سازی ها با حضور آگاهانه مردم مراسم به خوبی برگزار شد و اجازه برهم زدن مراسم به این نیروهای خودسر داده نشد.

اما برخی سایت های حامی دولت با شایعه پراکنی و دروغ پردازی حضور میرحسین در این مراسم را تنها برای دقایقی عنوان کردند و ادعا کردند میرحسین موسوی به دلیل اعتراض های مردمی! سریع منزل شهید باکری را ترک کرد. البته بر اساس گزارش شاهدان حاضر، این مردم معترض! شوکر و باتوم در دست داشتند. ویدئوی زير خود گویای واقعیت هست:



بهترین مراسم سالگرد شهید باکری از زبان همسر

به گزارش «ارس»، همسر و دختر شهید باکری به ادعای روزنامه رسالت در مورد اعتراض مردمی به میرحسین موسوی در مراسم یادبود شهدای باکری واکنش نشان دادند.

این روزنامه نوشته بود: به محض ورود موسوی به منزل شهید حمید باکری و فضای سنگینی که نسبت به عملکرد غیرمعقول وی بر اعضای جلسه حاکم بود به سرعت فضای جلسه و مردم این شهرک که از حضور وی مطلع شده بودند تغییر کرد. این روزنامه همچنین مدعی شده بود عصبانیت مردم برای اعتراض به عملکرد موسوی به نحوی بود که محافظان وی برای حفظ جان موسوی ناگزیر شدند دست به اسلحه ببرند تا بتوانند جناب میرحسین را از مهلکه نجات دهند. خودرو حامل موسوی و همراهان در میان اعتراض و شعارهای مردم به سرعت شهرک را ترک کرد!!!

اما همسر شهید باکری در واکنش به این ادعای کذب روزنامه رسالت عنوان کردند: “آنچه در روزنامه رسالت آمده داستان است. روز ۶ اسفند مثل ۲۵ سال قبل دوستداران شهدا با هر تفکر سیاسی در منزل ما جمع شدند ویکی از بهترین سالگر د ها بود. جناب آقای مهندس موسوی بعد از صرف شام تشریف بردند وخود من ایشان را راه انداختم”.

همچنین دختر شهید بزرگوار باکری در مطلبی پیرامون مراسم یادبود شهید در فردای مراسم نوشت: “بعضی ها فکر می کنند که حق دارند در مورد شهدا اظهار نظر کنند و ما را منحرف می دانند. البته اینها از همان دسته آدمهایی هستند که قبل از شهادت پدرم او را منحرف می دانستند… به هر حال آنها نتوانستند دیشب (شب مراسم یاد بود شهدای باکری)کاری بکنند. اما واقعا برایشان متاسفم چون هر کاری هم که بکنند نمی توانند پدر و عمویم را از خانوادشان بگیرند کاری که با خیلی از شهدا کردند.”

0 نظرات :: حضور موسوي و رهنورد در مراسم يادبود شهيدان باكري + ويدئو

جديدترين ديدگاه خوانندگان