بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

اعلام برائت برخي از نظام در حمله افراد "چندسر!" به محله ديباجي!

اعلام برائت اين و آن و اون نظام از حمله افراد "چندسر!" به محله ديباجي

. ادامه راه سبز(ارس): در طي اطلاعيه اي كه در ايرنا منتشر شد روابط عمومي سپاه محمد رسول الله از طرف فرماندهان، مديران، كاركنان و بسيجيان غيور و ولايتمدار سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ اين گونه حركت‌هاي حاشيه‌اي و عاري از تدبير (حمله مسلحانه سردار و بي سر و خودسر به آن محله بدنام در طي 5 شب متوالي!) را محكوم كرده و مسببان اين حاشيه سازي را افرادي "سردار و بي سر و خودسر و خيره سر!" و كاملا بي ارتباط با نهاد مقدس بسيج و سپاه دانست. حالا يه كم سر سري كن آقا ببينه بلدي! (ابله! گفتم سر سري كن نه دم تكون بده!)

لذا در پي انتشار اين اطلاعيه، برخي از نظام نيز هر يك "با سبك و سياق خود" به نحوي از اين عوامل "سردار و بي سر و خودسر و چندسر" اعلام برائت نموده اند كه در زير مي آيد. لازم به ذكر است به دلايل امنيتي و عدم شناخت از واكنش عوامل ناشناختهء خودسر! نسبت به اين عزيزان!، از ذكر نامشان تا تاييد اتهاماتشان در دادگاههاي خودسر! معذوريم:


حضرت فسيل: بنده از همینجا این حمله ددمنشنه ... ددمشینان ... ددمیشینه ... ددمیشانه ... ددمنشنای‌نای ... ددمینشای ... (بابا نمودی خودت را بقیه‌اش را بگو) را که به دستور مقام معظم رهبری انجام شد محکوم میکنم و در باقیمانده این ماه عزیز هر کسی حقی به گردن من دارد ... (صدای گریه خودش و هفت هشت نفر دیگر) ... بیاید بگیرد (پشت میکند) . علی علیه السلام هم وقتی اسلام به خطر افتاد به منزل عایشه حمله کرد و منزل کسی که اون کارلا برونی فاحشه که من سند دارم قبل از ازدواج با سارکوزی با یک میلیارد دلار نفر خوابیده بود ازش حمایت میکند خانه‌اش همان حکم منزل عایشه را دارد و باید بطور ددمنشنه ... ددمشینان ... ددمیشینه ... ددمیشانه ... (ننما حالا خودت را) ... به منزلش حمله بشود .

يك يارو(اي ملعون!، اين يارو است نه يابو!): چهارتا بچه بسیجی مخلص حالا پنج دقیقه رفتن سر کوچه‌ی این آقا گیرم که یه سوتی هم زدن . ببین چه سر و صدا و تبلیغات وسیعی در جهان علیه دولت ما راه انداختن که آی آقا بیا ببین گرفتن زدن کشتن . اونم دیدین که محافظین این آقا اومدن ریختن تیراندازی کردن دویست‌‌تا از این بسیجی‌های فرزندان غیور انقلاب رو بطرز فجیعی شهید کردن . این آقا مگه چیز کیه که کسی بخواد به خونه‌ش حمله کنه ؟ من از شما سوال میکنم ؟ اینا اگه فکر میکنن با این تبلیغات منفی و حمایتهای گسترده غربی‌ها این سر و صداها به جائی میرسه من از الآن بگم که نه آقا اون ممه رو لولو برد (مشائی هر هر می‌خندد بقیه دست میزنند حداد عادل انگار به خر تی‌تاپ داده باشی نیشش باز می‌شود)

يك نفر(اي منحرف!، منظور از "نفر" انسان است نه شتر!): عزیزان من ! (عزیزانش گریه میکنند) امروز دشمن در این برهه حساس که تمام دنیا برای دشمنی با انقلاب ما تیز کرد‌ه‌ است با ارتکاب چنین فجایعی از غزه بگیر تا همین خیابان دیباجی خودمان سعی دشمن بر خدشه‌دار کردن چهره نظام و انقلاب است . بنده برای محکوم کردن این اعمال دشمن از شما برادرانم تشکر میکنم که وقتی دشمن مثل سگ دروغ می‌گوید شما عزیزان با هوشیاری تمام جلوی دشمن صف می‌کشید . امام راحل هم گفته بودند ... (صدای گریه) ... فرمودند ... (صدای گریه) ... گفتند ... (صدای گریه) ... الدنگ ! بذار من بگم امام چی گفته بودند شاید خنده‌دار بود !.... و در ادامه ... دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن دشم دششش...(قهقهه حضار!)

با بهره گيري از نوشته عليرضا رضايي و انجام ويراش

0 نظرات :: اعلام برائت برخي از نظام در حمله افراد "چندسر!" به محله ديباجي!

جديدترين ديدگاه خوانندگان