بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

فیلم مستند "ایاک و الدماء"، درباره وقایع پس از انتخابات (کیفیت بالا)

فیلم مستند "ایاک و الدماء" (از خونریزی بپرهیز)

بنا به درخواست اکثر دوستان، لینک دانلود و نمایش آنلاین مستند ایاک و الدماء با کیفیت بالا ویدیو سی دی VCD نیز از هم اکنون در دسترس عزیزان قرار گرفت.

ادامه راه سبز «ارس»: جغرافی از تاریخ، راست‏تر حرف می‏زند، طبیعی است. جغرافیا، طبیعت خدا است و تاریخ، طبیعت خان! و اما، تقدیری که بر طبیعت و تاریخ حکم می‏راند، نشان می‏دهد که علیرغم چنین توفیق بزرگی که جبهه "زور" و "ظلم" و "مذهب حاکم" به دست آورد، عدالت پیروز می‏شود و آرزوی برابری انسانی و زوال نفاق و نزاع ددمنشانه روباه‏ها و گرگ‏های تاریخ آدمی تحقق می‏پذیرد و مگر نه حق و عدل، هنگامی در جهان پدید می‏آید که کفر و ظلم، به اوج قدرت خود برسد؟ این است که "‏شط‏العرب" به "دریا" می‏ریزد.
"حسین، وارث آدم" – معلم شهید، دکتر علی شریعتی

بسم رب الشهدا
میخواستم مطلبی درمورد این واقعیت به پرده کشیده شده بنویسم ولی هرچه بنویسم گویا تر از خود این ویدیو نخواهد بود بخصوص که می بینیم که یک نفر از کشورم با اسم مردم ایران پا به مجامع بین المللی می گذارد و به جای دفاع از مردم کشورش سخن به گزاف از اوهامات و خیال پردازیهایش می گوید و خود را زیر بار مسوؤ لیت مردمی می خواند که در جواب عکس یک شهیدش عکس فردی از کشور دیگری را بیرون می آورد و دفاع می کند. دیدن این صحنه ها تمام وجود را مملو از نفرت می کند، نه از آنچه که او داعیه حمایتشان را دارد، حتی نه از خود او که او خود بس ناچیز است، که ازدروغگویی، پلیدی، بی شرمی و هرآنچه که خصلت او و یاریگرانش است. (ا.ح)

فیلم مستند "ایاک و الدماء" توسط گروهی از هنرمندان دفاع مقدس به سرپرستی ا.ح ساخته و تولید شده است. این مجموعه ارزشمند با اشاراتی از نهج البلاغه، حاوی صحنه‏هایی تکان دهنده از وقایع اخیر بعد از انتخابات ایران، کشتار و تیراندازی به مردم بی دفاع توسط بسیجان و سپاهیان جنگ نرفته است. مستند ارزشمند ایاک و الدماء (از خونریزی بپرهیز) به همه ایرانیان صبور و ظلم‏ستیز تقدیم شده است:

نمایش کامل مستند ایاک و الدماء (کیفیت بالا VCD مناسب اینترنت پرسرعت)


نمایش کامل مستند ایاک و الدماء (کیفیت و حجم پایین مناسب اینترنت کم سرعت)


نمایش همین مستند (کیفیت پایین) در شش قسمت به همراه لینکهای دانلود شش قسمتی
نمایش قسمت اول

نمایش قسمت دوم


نمایش قسمت سوم

نمایش قسمت چهارم


نمایش قسمت پنجم


نمایش قسمت ششم



به درخواست مخاطبین عزیز، لینک دانلود هر شش قسمت فیلم مستند ایاک و الدماء (از خونریزی بپرهیز) در زیر درج میگردد:

دانلود قسمت-۱ اینجا (فرمت flv حجم~ ۱۲ مگ)
دانلود قسمت-۲ اینجا (فرمت flv حجم~ ۱۳ مگ)
دانلود قسمت-۳ اینجا (فرمت flv حجم~ ۱۲ مگ)
دانلود قسمت-۴ اینجا (فرمت flv حجم~ ۱۳ مگ)
دانلود قسمت-۵ اینجا (فرمت flv حجم~ ۱۲ مگ)
دانلود قسمت-۶ اینجا (فرمت flv حجم ~ ۲ مگ)
و
دانلود فایل فیلم از خونریزی بپرهیز (فرمت flv کیفیت بالا VCD در حجم ۱۸۷ مگ):
روی اینجا کلیک راست کرده و Save ... As را انتخاب کنید.

0 نظرات :: فیلم مستند "ایاک و الدماء"، درباره وقایع پس از انتخابات (کیفیت بالا)

جديدترين ديدگاه خوانندگان