بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

عكس امام زمان در كرج!

عكس امام زمان در كرج!

. ادامه راه سبز به نقل از سايت پرچم: به دنبال بروز شایعه‌ای مبنی بر وجود نقش تصویر تمثال حضرت مهدی (عج) بر روی دیواری در كرج تعداد زیادی از اهالی این شهرستان به منظور برآورده شدن حاجات خود به این محل مراجعه وبعضا هدایا و نذوراتی نیز اهدا نموده‌اند.

این موضوع زمانی اتفاق افتاد كه در شهر كرج شایع گردید امام زمان(عج) از مقابل یكی از هیئت‌‌های عزادارای كه در مهرشهر فعالیت می‌كند عبور فرموده و تمثال مبارك ایشان بر روی دیوار نقش بسته شده است.

مامورین انتظامی شهر كرج بعد از اطلاع از این موضوع نسبت به جمع‌آوری چادر این هیئت‌ و تعطیلی آن اقدام نمودند.

5 نظرات :: عكس امام زمان در كرج!

  1. شما چه فكر كريد؟! خوب همين جماعتند كه دولت در تجمعاتي مانند 9 دي با اتوبوس از حومه دور خود جمع ميكند!

  2. يا حسين جا ن اين را فراموش كردي بگي كه همين جماعتند كه وقتي با اتوبوس براي ديدار رهبر ميروند بندگان خدا از روي جهالت جاي پاي آقا را ليس ميزنند!

  3. آقا كاش عكس او ديفال را هم ميگذاشتي تا ما هم با رويت آن اقدام به بستن دخيل به مانيتورهامان براي گرفتن حاجت ميكريم!

  4. جماعتي كه رييس جمهورش هاله ببيند و مشاورش ملعوني چون مشايي باشد خوب فكر ميكنيد مردمي كه در ناداني نگه داشته ميشوند چيزي بهتر از اين از آب در آيند؟!

    از قديم گفته اند كه دشمن دين خرافات است و بعضي ها هم نانشان در همين خرافاتي است كه به اسم دين به خورد خلق الله ميدهند.

    ابومجد - بندر لنگه

    ۳۰ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۵۲

  5. ماركس گفت دين افيون توده هاست وچه خوب هم گفت چون نگفت دين افيون است گفت افيون توده هاست وتوده همان مردم بي فكري هستند كه بايك موج احساسي مي توان به هرسازي آنهارارقصاند وخدابه دادمان برسد كه اكثرمردم ماحتي باسوادمون توده اندوعوام

جديدترين ديدگاه خوانندگان