بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

علي مطهری: حسینیان کلا علاقه خاصی به اعدام دارد

علي مطهری نماينده اصولگراي مجلس:
حسینیان کلا علاقه خاصی به اعدام دارد

. ادامه راه سبز«رس»: عضو شاخص فراکسیون اصولگرایان در واکنش به طرح حامیان دولت در مجلس برای اجرای حکم محارب ظرف 5 روز گفت: این طرح ناشی از روحیات افراطی و تند برخی از طراحان مخصوصا آقای حسینیان است.

علی مطهری در گفتگو با پارلمان‌نیوز، در خصوص تهیه طرحی با 36 امضا از سوی حامیان دولت برای اجرای حکم محارب ظرف 5 روز و اشاره آنها به حوادث پس از انتخابات در مقدمه طرح، اظهار داشت: آقای حسینیان کلا علاقه خاصی به اعدام دارد.

وی در واکنش به خبرنگاری که پرسید این صحبت شوخی است؟ اظهار داشت: جدی می‌گویم؛ زمانیکه ایشان قاضی بود حکم‌های اعدام بسیاری صادر می‌کرد و این به روحیات ایشان بر می‌گردد.

فرزند شهید مطهری در پاسخ به این سئوال که آیا هدف از این طرح‌ها و اقدامات افراطی، تند کردن فضا نیست؟ تصریح کرد: این حرکات افراطی هیچ نتیجه‌ای ندارد، باید علل را از بین برد.

وی گفت: باید دید علت این حوادث چیست؟ افرادی که امسال روز عاشورا به خیابان آمدند و اعتراض کردند شاید سال گذشته در دسته‌های عزاداری بودند، چه شده که امسال چنین کاری انجام داده اند؟

مطهری تاکید کرد: البته کسانیکه دست به تخریب زدند و آسیب رساندن به اموال عمومی را انجام دادند باید مجازات شوند، ولی باید توجه داشته باشیم که سوزاندن ریشه‌های این علل مهمتر از هر چیز دیگر است.

نماینده تهران خاطر نشان کرد: بنده با این طرح مخالف هستم و این طرح را ناشی از روحیات طراحان مخصوصا آقای حسینیان می‌دانم.

0 نظرات :: علي مطهری: حسینیان کلا علاقه خاصی به اعدام دارد

جديدترين ديدگاه خوانندگان