بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

نماهنگ "تفنگت را زمين بگذار" بياد عاشوراي خونين تهران

نماهنگ "تفنگت را زمين بگذار" بياد عاشوراي خونين تهران

[در مملكتي كه فقط دولت حق حرف زدن دارد، هيچ حرفي را باور نكنيد]
(دكتر علي شريعتي)



(جهت دانلود بر روي تصوير كوچك كليك كنيد)


"با اجازه حافظ عزيز"

"واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می کنند"

در خفا خود را ز ترس سبزها، تر می کنند

آیه می خوانند و از حکم خدا دم می زنند
"چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند"

دست شیطان را هم از پیش و هم از پس بسته اند
ادعای پیروی زایین حیدر می کنند

خون مردم را مباح و مال آنان را، حلال
با کلامی از خدا، یا از پیمبر می کنند

شهرآشوب اند و عاشق کش در این شهر غریب
زشت رویان را ببین این جا چه محشر می کنند!

با صداقت پیشه گان نازک اندیش و دلیر
جاهلانه صحبت از شمشیر و خنجر می کنند

ریگ ها در کفش و غل و غش بود در کارشان
خونها بر ديده اين ملت سبز می کنند

پاسبان و واعظ و قاضی چو با هم ساختند
کار مست و رهزن و شاه ستمگر می کنند

بگذرد دوران این ظلم گران و، سبزها
زندگی را با بهار امسال نوبر می کنند

1 نظرات :: نماهنگ "تفنگت را زمين بگذار" بياد عاشوراي خونين تهران

  1. اينترنتي كه 100 متولي سانسور داره و هركي ميرسه يك پچ آنرا مي بندد! به درد لاي جرز پاستور ميخورد!

    طوري شده كه آدم ياد 20 سال پيش مي افتند كه تازه اينترنت راه افتاده بود و فقط تكست بود و هر 5 دقيقه يك جمله در چت ميشد رد و بدل كرد!

    ما كه امروز رفتيم يك اينترنت ماهواره اي سند و رسيو سفارش داديم تا فردا بيايند ديش و تجهيراتش را نصب كنند و اين ترترنت پرسرعت مخابرات را هم به لقايش بخشيديم.

    قيمت هم تقريبا مناسبه 128K سند و 1M رسيو. هزينه اوليه تهيه يك كارت رسيور حدود 50 تومان و يك ديش و ال ان بي 220 تومن و هر گيگ ترنسفر هم 5000 تومان 3 گيگ در ماه هم رايگان. تازه فروشنده ميگفت بخاطر اينكه ملت هجوم آورده اند به خريد اين سيستم قيمتش الان 30 درصد گرون شده و الا قيمت خيلي پايينتر بود.

    باي باي فيلتر!

جديدترين ديدگاه خوانندگان