بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

عمل و نتيجه يك دولت بيسواد اين است!

ورود اسکناس ده هزار تومانی به بازار پولی و اشتباه در شعر معروف سعدی

. ادامه راه سبز(ارس): بانک مرکزی ایران با رونمایی از اسکناس یکصد هزار ریالی (ده هزار تومانی) ورود این اسکناس جدید به بازار پولی را رسما اعلام کرد. اسکناس 10هزار تومانی در حالی در تهران رونمایی شد که اشتباهی فاحش در شعر معروف سعدی بر پشت آن خود نمایی می‌کرد.
به گزارش خبرگزاری های مختلف ایران ،بهزاد قیاسوند، مدیر اداره نشر اسکناس و خزانه بانک مرکزی ایران، روز سه شنبه اول تیر گفت: “اسکناس های جدید ده هزار تومانی به منظور تسهیل در معاملات روزمره صورت می گیرد.” اسکناس جدید ده هزار تومانی بر روی خود تصویر امام خمینی، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را دارد و در پشت آن تصویر آرامگاه سعدی به همراه شعری از این شاعر نامی ایران قرار داده شده است.

به گزارش مهر اسکناس ۱۰هزار تومانی در حالی در تهران رونمایی شد که اشتباهی فاحش در شعر معروف سعدی بر پشت آن خود نمایی می‌کرد. طرح پشت این اسکناس تصویر آرامگاه سعدی است و در کنار آن بیت معروف “بنی‌آدم اعضای یک پیکرند، که در آفرینش ز یک گوهرند” به صورت اشتباه “بنی‌آدم اعضای یکدیگرند” نوشته شده است. این اشتباه تاکنون بارها در گفتار و نوشتار مسئولین و در مطبوعات و رسانه‌ها مشاهده شده است و اکنون این اشتباه رایج، بر روی اسکناس جدیدالطبع نمایان شده است.


طرح تحول اقتصادي دولت كودتا:
از اين پس تنها با دو اسكناس ميتوان يك كيلو گوشت خريد

دولت ولايي و مقام معظم رهبري را شاكريم . از اين پس تنها با دو اسكناس ميتوان يك كيلو گوشت خريد .

همه مشكلات به يكباره حل شد . ارزاني و رفاه بالا رفت . در حد دولتي كه مديريت جهان برازنده اش است . آري امروز اسكناس 100000 ريالي يا همان ده توماني خودمان به بركت دولت مهرورز به سيستم اقتصادي وارد شد . ديگر غمتان مباد كه تنها با دو فقره از اين اسكناسها ميتوان يك كيلو گوشت خريد. اين پيروزي بزرگ را به مردم ایران تبريك ميگوييم .

0 نظرات :: عمل و نتيجه يك دولت بيسواد اين است!

جديدترين ديدگاه خوانندگان