بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

معاون اول احمدی‌نژاد: اقتصاد فرانسه با یک ‌‌اخم‌ ایران فرو می‌پاشد و به صد سال قبل برمی‌گردد

رحیمی معاون اول احمدی‌نژاد و يكي از متهمين اصلي مفاسد اقتصادي خانه فاطمي:
اقتصاد فرانسه با یک ‌‌اخم‌ ایران فرو می‌پاشد و به صد سال قبل برمی‌گردد!

. ادامه راه سبز(ارس): محمدرضا رحیمی با اشاره به قدرت ایران برای تنبیه اقتصادی دولت‌های تابع آمریکا در بحث تحریم ایران، گفت: اقتصاد فرانسه با یک اخم ایران فرومی‌پاشد و به وضع ۱۰۰ سال پیش برمی‌گردد.

به گزارش فارس، محمدرضا رحیمی معاون اول احمدی نژاد بعدازظهر امروز شنبه طی سخنانی در مراسم اختتامیه دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران با اشاره به اعمال تحریم از سوی برخی کشورهای غربی علیه کشورمان اظهار کرد در این مراسم بنا نداشتم در خصوص تحریم صحبت کنم ولی از آنجایی که مهمان‌هایی از اروپا در این مراسم شرکت دارند بد نیست پیام ما را به مسئولان و دولتمردان اروپایی برسانند.

وی با بیان این‌که‌ برخی کشورهای اروپایی فرای قطعنامه و به تبعیت از آمریکادر تحریم علیه کشورمان شرکت کردند تصریح کرد در حالی که مبادلات ما با کشورهای اروپایی چیز زیادی نیست و ۲۳ میلیارد دلار می باشد که بخشی را صادرات ما تشکیل می‌دهد که فرانسه، ایتالیا و آلمان از جمله این کشورها هستند.

معاون اول احمدی نژاد معتقد است اگر فقط یک اخم در پاسخ به تحریم اروپایی‌ها کنیم بخشی از صنعت فرانسه فرو می ریزد.

وی با اشاره به مثالی در این خصوص گفت: «مثلا اگر وزیر صنایع ما تصمیم بگیرد واردات قطعات خودرو پژو از فرانسه را لغو کند ۲٫۵ میلیارد واردات ما پایین می‌آید بنابراین در فرانسه چه اتفاقی می افتد؟ به باور بنده صنعت خودرو فرانسه فرو می ریزد.»

رحیمی در ادامه سخنان خود یادآور شد رشد بیکاری در اروپا آنها را وادار کرد مثلا در فرانسه سن بازنشستگی را بالا ببرند که این درست برخلاف ایران است در حالی که ما پذیرفتیم کارمندان ۵ سال زودتر از موعد مقرر خود را بازنشسته کنند و دولت پذیرفت هزینه بازنشستگی را پرداخت کند و این موضوع در این کشور اروپایی بیکاری به وجود آورد و در ایران یک میلیون و ۱۰۰ هزار شغل اضافه شد.

وی افزود: دولت فرانسه در بعضی از بخشها مثل کشتیرانی مزاحمت‌هایی برای ما ایجاد کرده که اگر وزارت صنایع ما ترش‌رویی کند دولت فرانسه دچار مشکلات عدیده‌ای خواهد شد.

معاون اول احمدی نژاد تأکید کرد یکی از کشورهای کوچکی که از سایه رشد و بالندگی ایران به جایی رسیده است در روزهای اخیر در صدد اخلال در کشور ما بود. بنابراین اگر قرار باشد او را مورد بی‌مهری قرار دهیم دچار این وضعیت می شود که او را به ۱۰۰ سال قبل می‌برد.

رحیمی با بیان اینکه قادریم کشورهای زورگو و کشورهایی که با چشم بسته از آمریکا تبعیت می کنند را به سختی تنبیه کنیم گفت: «اما ما راه تعامل را با این کشورها در پیش گرفته‌ایم ولی اگر بخواهند در لباس زورگویی وارد شده و به ایران زور بگویند در جا تنبیه می‌شوند.»

وی مجددا تأکید کرد این چند کشوری که اسم یکی از آنها را بردم و به یکی کنایتا اشاره کردم اگر در رویکرد خود در مقابل ایران تجدید نظر نکنند باید منتظر تنبیه باشند.

1 نظرات :: معاون اول احمدی‌نژاد: اقتصاد فرانسه با یک ‌‌اخم‌ ایران فرو می‌پاشد و به صد سال قبل برمی‌گردد

  1. كشف 27 جاسوس رسمی در همایش مشایی!

    جهان نوشت: همایش ایرانیان خارج كشور همچنان خبرساز است و بررسی‌های صورت گرفته درباره هویت سیاسی شركت‌كنندگان همایش ایرانیان خارج كشور نشان می‌دهد كه گروهی از آنان به صورت رسمی به جاسوسی به نفع بیگانگان اشتغال دارند.

    براساس بررسی یك نهاد مسوول تاكنون هویت جاسوسی 27 نفر از شركت‌كنندگان همایش ایرانیان خارج كشور محرز شده و این درحالی است كه یك جریان مشكوك می‌كوشد مانع از گسترش بیشتر دامنه بررسی‌ها در این باره شود.

    برپایه این گزارش چندی پیش نیز هویت یكی از شركت‌كنندگان همایش مذكور فاش شده بود كه وی از همكاران فعال سیا بوده است. این همكار سیا در سخنانی احساسی در حضور رئیس‌جمهوری از وی خواست تا زمینه حضور در ایران را فراهم كند كه خانه‌ای مجلل در اصفهان طی 24 ساعت بعد از درخواست به وی پیشكش شد.

جديدترين ديدگاه خوانندگان