بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

سيد محمد خاتمي: دریغ و درد که مصطفی عزیز در بند است گرچه آزادگان مومن دربند هم آزادند

پيام سید محمد خاتمی بمناسبت سالروز تولد مصطفي تاجزاده:
تاج زاده را همواره بر سر پیمانی استوار یافتم که با خدای خود بسته است
. ادامه راه سبز(ارس): سید محمد خاتمی در پیامی به مناسبت سالروز تولد سید مصطفی تاج زاده، این زندانی سیاسی اصلاح طلب را از بندگان خوب خدا توصیف کرده که به نوشته‌ی خاتمی، همواره بر سر پیمانی با خدای خود بسته، استوار مانده است.

به گزارش نوروز، متن پیام خاتمی بدین شرح است:
سپاس خداوند را که انسان را آزاد و آگاه آفرید و امام یکتاپرستان و پیشوای ما دردمندان حضرت علی (ع) را الگویی قرار داد برای انسان، آنگونه که باید باشد.

پاییز با آذر به پایان می رسد و زمستان آغاز می گردد، آذر مظهر سرما و فسردگی است ولی نام آذر که به معنی آذرخش تابناک است گرما و شور را نیز تداعی می کند.

آذرخش ایمان، آگاهی، نجابت و دلیری؛ مصطفی تاج زاده عزیز در آذر زاده می شود تا پیرامون خود را گرم و نورانی کند. مبارک باد بر همه ما این زادروز خوب.

تاج زاده را همواره بر سر پیمانی استوار یافتم که با خدای خود بسته است. خداوند انسان را با کرامت ذاتی آفریده و او را آزاد و آگاه بر سرنوشت خود حاکم خواسته است. و بندگان خوب خدا نیز به انسان و انسانیت چنین می نگرند.

دریغ و درد که مصطفی عزیز در بند است گرچه آزادگان مومن دربند هم آزادند.

مبارک باد عید سعید غدیر بر جناب مصطفی تاج زاده و بر بانوی باکرامت، شکیبا و باشهامت او، سرکار خانم فخرالسادات محتشمی پور، که گامی را از همراهی با تاج زاده عزیز واپس ننهاده است.

سید محمد خاتمی
۱/۹/۱۳۸۹

0 نظرات :: سيد محمد خاتمي: دریغ و درد که مصطفی عزیز در بند است گرچه آزادگان مومن دربند هم آزادند

جديدترين ديدگاه خوانندگان