بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

نامه یک رزمنده خطاب به احمد توکلی

نامه یک رزمنده خطاب به احمد توکلی

ادامه راه سبز «ارس»:
برادر گرامي جناب آقاي توكلي اميدوارم پيامم به دستتان برسد و بخوانيد . خيلي خلاصه خدمتتان عرض كنم . افكار شما ديگر پوسيده و حنايش ديگر براي ملت مظلومي كه شما روزي براي تصدي پست رياست جمهوري سنگ آنها را به سينه مي ماليديد رنگي ندارد . در دوره آخر عمر خود به فرمايش مولا علي لحظه اي به خود سري بزن و به خودت بيا . جنبش سبز پاك و طاهر بود كه انقلاب ديكتاتوري در ذهن شما و اعوانت از فرزندان انقلابي با اين ديدگاه استقبال نكرد و استقبال از آن را به دست بيگانه سپرد . حال كه به بيگانه سپرديد نبايد از انحرافش گله كنيد بنده در روز قدس پس از 30 روز روزه داري با زبان روزه و غسل شهادت و با وضو به جنبش سبز پيوستم و بسياري چون من بودند و اندكي نخاله سبز نما كه در نهايت پس از پيروزي زود هنگام ما در پهنه ايران اسلامي جعفري اثني اشري ، همان كه تو و رهبر جرارت بوئي از آن نبرده ايد دفن خواهند گرديد . شما لازم نيست اين ملت را راهنمائي كنيد كه اين ملت 1400 سال است به بركت حضور روز عاشورا و عزاداري همه اقشار بر سالار شهيدان در هر لباس خود صراط مستقيم را مي يابد و به حول قوه الهي خواهد يافت . شما به فكر همدستي با چپاولگران و غارتگران بيت المال در واپسين باقيمانده جام شيشه اي عمر باش و فقط بدان احمدي نژاد غاصب رياست جمهوري كشور حسيني است و ما تا اين لباس را كه بسيار بزرگ تر از اندازه كوچكش است از تن بدر نياوريم خاموش نخواهيم نشست . شما فكر ميكنيد اين ملت بيهوده در روز عاشورا از براي مولايشان بر سر و سينه مي كوبند و با پاي برهنه زنجير بر شانه مي نوازند . براي يك بار و تنها براي رضاي خدا به خود بيا و بارز ترين نشانه هاي تقلب را كه در زير به برخي از آن اشاره مي كنم ببين و بدان اگر بيش از اين به اصحاب خميني بت شكن كه اگر بت سازي هاي كثيف اين روزي را مي ديد به يقين ، عظيم مي خروشيد توهين كني اين جنبش عظيم مردم بيدار ايران اسلامي حقيقي قطعا تو را خواهد بلعيد و در زباله دان تاريخ چون هم پايانت و گذشتگان مشابه ات دفن خواهد كرد:

1) پرده دري بزرگان نظام توسط يك موجود سخيف در رسانه ملي مغذي از بيت المال و با حمايت ضرغامي ملعون .
2) حضور تيم اطلاعاتي براي ساختن مستند از درگيري هاي قبل از انتخابات با رهبري كركس شريعتمداري جهت تشبيه خستگي مردم از 4 سال حماقت يك مست به انقلاب مخملي .
3) دروغ نمائي تبليغاتي قبل از انتخابات ( سفر هاي استاني و افتتاحات و .... ) صدا و سيما و در كنارش بزرگ نمائي صدا و سيما
4) كسر برگه هاي تعرفه و عدم تمديد ساعت رأي گيري به 24 بعد از 30 سال با وجود سيل خروشان مردم
5) عدم ثبت كامپيوتري آرا بعد از ساعت 9 در بسياري از شعبات
6) قطع sms و اينترنت ودر مواقع خطر كليه ارتباطات و فيلترينگ تمامي سايت هاي ....
7) اعلام نتايج شمارش 42 ميليون رأي ظرف 12 ساعت .
8) آراي خنده دار آقاي كروبي
9) حضور آقايان منتظري بعد از 20 سال و نوري بعد از 10 سال در پاي صندوق هاي رأي
10) ايجاد شواهد بسيار مصور از انعقاد تقلب
11) وجود غير ضروري 14 هزار صندوق سيار
12) ضرب و شتم فجيع معترضين براي خفه كردن در نطفه از زن 60 ساله تا نوجوان 18 ساله
13) كشتار عظيم مردم بي گناه معترض در 30 خرداد .
14) شكنجه و هتك حرمت به هم وطنان مسلمانمان
15) دروغ پردازي هاي رسانه اي
16) كارگرداني سناريوي پخش اعترافات جهت تشبيه خستگي مردم از اين احمق به انقلاب مخملي
17) حمايت بزرگان و پيشكسوتان نظام از انعقاد تقلب گسترده و عدم مشروعيت حكومت .
18) تظاهرات گسترده در خارج از كشور و موج خشم مردم جهت لگد مال كردن شعور سياسي ملت .
19) استخراج ميليارد ها دلار سرمايه از مملكت
20) عدم تبريك رجال پايبند به خون شهدا ، علما ، بيت امام ، و روساي جمهور رده اول دنيا به ديكتاتور
21) ايجاد جو نظامي در ايران گراميمان
22) توهين به جمهوريت توسط سران نظام و نتيجتا اسلاميت توسط عناصر سو استفاده گر نفوذي

بدان و آگاه باش و به اربابانت بگو اين ملتديگر نه با موسوي كار دارد نه هر نا كس ديگري جز او اين ملت با یک دنيا اميد و آرزو جهت يك شروع دوباره و در اوج معرفت به بي معرفتي هاي سرشار از فساد و جنايت و غارتگري هاي شما به پاي صندوق هاي رأي آمد تا روزگار جديدي را شاهد باشد . تا اسلام و انسانيت و صفا و صميميت هاي ناب و خالص و عاري از دروغ و قدرت طلبي ها را ببيند و حال فهميده كه موضوع بسي عميق تر است تركمنچاي را به زانو مي كشاند اين مصيبت . آقا مجتبي به فكر جانشيني سلطنت افتاده و مي خواهد جاي پدر را بگيرد .

به خون گلوي بريده تشنه كام يگانه مظلوم گودال قتلگاه عزيز زهرا حسينم قسم مي خورم و مي خوريم انتقام خون جوانهاي مظلومي را كه ريخته شد مي گيريم . و در نهايتش رأيمان را نه از رئيس جمهور بلکه از اين نظام سراپا دروغ ، جنايت ، فساد، غارت و عاري از كفايت مي گيريم . به خود بيا آقاي توكلي . صداي ملت را بشنو پيش از آنكه به قوه الهي چون ساير مستبدان دفن شوي.

ربنا اخرجنا من قوم الظالمين و اجعل لنا من لدنك وليا و اجعل لنا من لدنك نصيرا آمين يا سند من لا سند له


( م .ك )

0 نظرات :: نامه یک رزمنده خطاب به احمد توکلی

جديدترين ديدگاه خوانندگان