بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

وبلاگ دیوارنویسی: چاپ و تکثیر اعلامیه برای ۱۳ آبان

وبلاگ دیوارنویسی: چاپ و تکثیر اعلامیه برای ۱۳ آبان

اگه متنی دارین برای اعلامیه، خود متن رو بفرستین تا آماده‌اش کنیم و در اختیار دیگران قرار بدیم. محتوی اعلامیه‌ها برای ما مهم نیست. مهم اینه که همه حرف شون رو بزنند. به امید آزادی.
- به ترتیب دریافت. اولین اعلامیه،‌ اون آخره.
- متن اعلامیه‌ها رو هم نوشته‌ام که راحت‌تر انتخاب کنید.
- روی عکس هم کلیک کنید، تقریبن معلومه چی نوشته.



دانلود pdf.
متن اعلامیه:
نه شرقی ، نه غربی، دولت سبز ملی
۱۳ آبان
در تظاهرات روز دانش‌آموز
دانش‌آموزان شهید جنبش سبز را فراموش نمی‌کنیم
سهراب اعرابی، اشکان سهرابی، محمد کامرانی، ...
هر شهروند، یک ستاد - هر شهروند، یک رسانه


=========================


دانلود pdf.
متن اعلامیه:
سکوت = رضایت
فراخوان جنبش سبز مردم ایران
سیزده آبان ماه، روزی که لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان آن روز و زندانیان سیاسی امروز تسخیر شد، خطر اصلی که در کمین ملت بود تهدید استقلال کشور نامیده می‌شد که ملت تازه آن را به دست آورده بود. امروز اما همان خطر در کمین کشور است. منافع ملی در اختیار دولت نامشروعی قرار گرفته که روی از ملت برگردانده و تنها پشتوانه‌اش را تقویت نیروی نظامی خود می‌بیند. بدیهی است که دولتی که پشتوانه‌اش زور و فشنگ باشد، برای حفظ خود از هیچ معامله‌ای فروگذار نخواهد کرد. استقلال کشور را امروز همان خطری تهدید می‌کند که دانشجویان در سال ۸۵ احساس کردند. سکوت در برابر این تهدید جایز نیست.
وعده ما: ۱۳‌ آبان - روز مبارزه با استکبار
رسانه شمایید


=========================


دانلود pdf.
متن اعلامیه:
سکوت = رضایت
فراخوان جنبش سبز مردم ایران
۱۳ آبان روزی متعلق به ملت ایران است. مصادره آن به دست دولتی که خودش داستانی خون آلود دارد، جایز نیست. همه باید دست در دست هم دهیم و ۱۳ آبان را به روز استقلال،‌ روز بزرگداشت محسن میردامادی(رهبر دانشجویان پیرو خط امام که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را بر عهده گرفتند و اکنون در دادگاه‌های نمایشی محاکمه می‌شوند) بدل کنیم. اگر امثال میردامادی توانستند وطن ما را در برابر تهدیدات حفظ کنند چرا ما نتوانیم؟
وعده ما: ۱۳‌ آبان - روز مبارزه با استکبار
رسانه شمایید

0 نظرات :: وبلاگ دیوارنویسی: چاپ و تکثیر اعلامیه برای ۱۳ آبان

جديدترين ديدگاه خوانندگان