بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

حمله شدید نیروهای بسیج به تجمع مسالمت‌آمیز در دانشگاه آزاد تهران مرکز

حمله شدید نیروهای بسیج به تجمع مسالمت‌آمیز در دانشگاه آزاد تهران مرکز

ادامه راه سبز«ارس»: نیروهای بسیج با پرتاب گاز اشک‌آور به صحن دانشکده‌ی فنی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز، به مقابله با تجمع مسالمت‌آمیز بیش از دوهزار نفر از دانشجویان این دانشگاه پرداختند.

به گزارش بامدادخبر، درحالی که از ظهر امروز بیش از دوهزار نفر از دانشجویان واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد، همچون هفته‌های گذشته، در اعتراض به دولت کودتا و نیز برخوردهای صورت گرفته‌ی اخیر با فعالان دانشجویی این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های کشور، دست به تجمع اعتراضی زده‌اند، حدود صدنفر از نیروهای مجهز بسیجی که از صبح امروز به وسیله دو دستگاه اتوبوس به این دانشگاه آورده شده بودند، با پرتاب گاز اشک‌آور و حمله به دانشجویان، این تجمع مسالمت‌آمیز را به درگیری کشاندند.

بنا بر همین گزارش، هم‌اکنون یکی از دانشجویان، توسط نیروهای بسیجی دستگیر و در دفتر نهاد نمایندگی رهبری در این دانشگاه، زندانی شده است. دانشجویان همچنان در صحن دانشگاه و طبقات آن حضور دارند شعارهایی چون "مرگ بر دیکتاتور"، "دولت کودتا، استعفا استعفا"، "یاحسین میرحسین"، "نصر من الله و فتح قریب" و... فضای دانشگاه را پر کرده است.

اخباری تکمیلی به زودی ارسال خواهد شد.

0 نظرات :: حمله شدید نیروهای بسیج به تجمع مسالمت‌آمیز در دانشگاه آزاد تهران مرکز

جديدترين ديدگاه خوانندگان