بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

حمله بسیج و لباس شخصيها به بیت آیت الله العظمی منتظری

حمله بسیج به بیت آیت الله العظمی منتظری

. بسیجیان به بیت آیت الله العظمی منتظری حمله کردند و بنر تسلیت وی را پاره کردند .

به گزارش سایت "هم میهن" عزاداران عکس پاره شده این مرجع تقلید را در دست گرفته و شعار می دهند:« معلوم شد ،معلوم شد کی عکس ها رو پاره کرد ».

بسیجیان و لباس شخصی ها به سوی عزاداران حمله کردند که با میانجیگری نیروی انتظامی از برخورد با دسته های عزاداری جلوگیری شد .

درگیری میان مردم و نیروهای لباس شخصی در برابر بیت آیت الله العظمی منتظری

براساس گزارش های رسیده نیروهای امنیتی و انتظامی پس از پایان مراسم تشییع پیکر آیت الله منتظری با مردم درگیر شدند.

به گزارش نوروز از قم، نیروهای انتظامی در برابر بیت معظم له، با مردمی که همچنان شعار می دادند برخورد کرده و مردم نیز به سوی آنها سنگ پرتاب کردند.

تجمع بسیجیان در اطراف بیت آیت الله منتظری

سایت آینده نیز از قم گزارش داده با گذشت حدود یکساعت از اتمام دفن آیت الله منتظری گروههای از بسیجیان وطلاب به سمت بیت آیت الله منتظری حرکت کرده و یک طرف مسیر بلوار شهید محمد منتظری را اشغال کرده اند.

این طیف که تعدادشان بین۵۰۰تا۱۰۰۰نفر برآورد می شود شعارهای درحمایت از رهبری وعلیه معترضین سر می دهند.

در سوی دیگر بلوار واطراف بیت آیت الله منتظری نیز هواداران وی تجمع کرده ومتقابلا شعار می دهند.

طرفین اقدام به پرتاب اشیا به سوی یکدیگر کرده اما نیروی انتظامی موتور سوار تاکنون دخالتی نکرده است.

اما سایت عصر ایران از دخالت پلیس به قصد جدا کردن دو طرف و ادامه سردادن شعارهای دو گروه خبر داده است

0 نظرات :: حمله بسیج و لباس شخصيها به بیت آیت الله العظمی منتظری

جديدترين ديدگاه خوانندگان