بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

تقدیر و تشکر رهبرازماموران اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی

تقدیر و تشکر رهبرازماموران اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی

. ادامه راه سبز«ارس»: رهبرجمهوری اسلامی ازعملکرد ماموران اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در جریان 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار جرس، در جلسه ای خصوصی که روز سه شنبه با دعوت از مدیران شورای عالی امنیت ملی، وزارت کشور، وزارت اطلاعات، شورای تبلیغات و مدیران مرتبط شهرداری تهران تشکیل شد، آقای خامنه ای ازاقدامات نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی طی ایام اخیر تشکر کرد.

دربخشی از این دیدار رهبر اعلام کرد: پیروزی زمان جنگ هم مربوط به هیچکس نبوده است بلکه همه اش کار خدا بوده است.

برداشت و استنباط مستمعین از این صحبت ها تضعیف هاشمی رفسنجانی و محسن رضائی است که طبق سلیقه رهبر در جریانات اخیر عمل نکرده اند.

به گزارش خبرنگار جرس، در طی سی و یک سال اخیرتشکیل چنین جلسه ای پس از 22 بهمن بی سابقه بوده و طی این سالها هیچگاه چنین جلسه ای تشکیل نمی شده است.

طرح شناسایی گسترده فرزندان و بازماندگان اعدام های دهه 60


ارس: دستگاهها و نهادهای نظامی و اطلاعاتی طرح گسترده ای به منظور شناسایی و زیر نظر گرفتن فرزندان و بازمانذگان اعدام شدگان دهه شصت در دست دارند.

به گزارش جرس، نهادهای امنیتی بر این باورند که یکی از عوامل اصلی استمرار حرکتهای اعتراضی مردم، فعالیت بازماندگان و فرزندان افراد اعدام شده دهه شصت به ویژه اعدام های سال 67 است.

بر طبق اطلاعاتی که خبرنگار جرس به دست آورده ، هم اکنون برخی از این نهادهای اطلاعاتی لیستی کامل از وضعیت شغلی، اجتماعی و فعالیت های فرزندان اعدام شدگان دهه 60 را آماده کرده است و اقدام به شنود مکالمات و رد گیری ارتباطات اینترنتی این گروه از افراد جامعه است.

گفتنی است ظرف روزهای اخیر نیز جمعی از بازماندگان اعدام های دهه 60 دستگیر شده اند در حالی که نزدیکان آنها می گویند که دستگیرشدگان هیچ گونه فعالیت سیاسی نداشته اند.

در جریان اعدام های دهه 60 جمع زیادی از اعضای گروههای مخالف جمهوری اسلامی به ویژه گروههای چپ اعدام شدند.

مرحوم آيت‌الله العظمی منتظری در کتاب خاطرات خود، اين رقم را ۲۸۰۰ يا ۳۸۰۰ نفر دانسته و تایید می‌کند که رقم دقیق را به‌خاطر ندارد.

1 نظرات :: تقدیر و تشکر رهبرازماموران اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی

  1. مثل اینکه امر به خود
    شما هم مشتبه شده است
    خودتان می دانید که نمی توانید جنبش سبز را تا این حد بدون اصالت بدانید که ریشه در گروه های چپ اوایل انقلاب داشته باشد. سعی در القاء این دروغ فقط به تبلیغات کذب شما در جهت عوام فریبی بر می گردد اما مثل اینکه خودتان هم باور کرده اید .
    البته آن اعدامهای بی رویه از جوانهای بی گناه مردم و مصادره کردن انقلاب (از تمام گروه های موجود آن زمان) به نفع خودتان چندان هم نمی تواند بی تاثیر باشد اما نه تا آن حد که ریشه ی عمده ی آن را در باز ماندگان آنان جستجو کنید . اگر آنها می توانستند کاری کنند همان موقع تا قدرتی داشتند و هنوز تنور داغ بود نان را می چسباندند نه باز مانده های آنان که نه دیگر به تشکیلاتی وصل هستند و نه انگیزه و نشاطی برای آنان باقی مانده .یک مشت آدمهای افسرده و مایوس و پدر از دست داده را رها کنید و سعی کنید با عقلهای ناقص خودتان درک کنید این جنبش ادامه ی منطقی و درست نهضت ضد استبدادی ایرانیان است که بعد از مشروطه هنوز مشعل آن روشن و گران و سوزنده هست . در حقیقت مردم به شما فرصت های زیادی دادند که عرضه و لیاقت آنرا نداشتید اکنون دیگر از دید ایرانیان آگاه استبداد از
    نوع دینی ، آن مار خوش خط و خالی است که سر این مار محکمتر از هر استبداد دیگر باید به سنگ کوبیده شود .

جديدترين ديدگاه خوانندگان