بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

همسر دکتر معتمدی: واقعیت سوء قصد چیز دیگری است

مهدي كروبي به عيادت دكتر معتمدي رفت:
همسر دكتر معتمدي:
در صورت اطلاع‌رسانی نادرست رسانه‌های دولتی بزودی واقعیت‌ها را خواهم گفت

. ادامه راه سبز(ارس): رئیس مجلس اصلاحات همراه با حجت‌الاسلام والمسلمین رحمت‌اله بیگدلی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و دکتر مهدی خزعلی به‌عیادت دکتر احمد معتمدی، وزیر ارتباطات و فناوری دولت اصلاحات رفت.

عيادت كروبي و دكتر خزعلي از دكتر معتمدي
به‌گزارش سحام‌‌نیوز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کروبی با حضور در بیمارستان مهر، ضمن دعا برای بهبود هرچه سریع‌تر دکتر معتمدی، در دیداری با مسؤولان این بیمارستان در جریان آخرین وضعیت پزشکی، وی قرار گرفت.

گفتنی است کروبی در این دیدار از کلیه بیماران حاضر در ICU و به‌ویژه برخی از جانبازان دفاع مقدس بستری در این بیمارستان عیادت به‌عمل آورد و برای شفای آنان دعا کرد.

شایان ذکر است که حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کروبی بعد از عیادت از دکتر معتمدی و بیماران بستری در بیمارستان، با خانم فرشته اژدری، همسر وزیر ارتباطات و فناوری دولت اصلاحات، دیدار کرد و در جریان چگونگی وقوع سوء‌قصد به‌جان دکتر معتمدی قرار گرفت.


خانم اژدری و یکی دیگر از نزدیکان دکتر معتمدی که اطلاعات زیادی در این زمینه داشتند، ضمن رد اطلاع‌رسانی نادرست توسط رسانه‌های خبری دولتی از جمله صدا و سیما، خواستار رسیدگی جدی و شفاف با نظارت خانواده دکتر معتمدی به‌واقعیت این سوءقصد شدند.

خانم اژدری با رد اطلاع‌رسانی رسانه‌های دولتی گفت: «این‌ها می‌خواهند ترور دکتر معتمدی را به‌یک سوء‌قصد معمولی ناشی از انگیزه‌های شخصی تقلیل دهند، در حالی که ما می‌دانیم این‌طور نیست.»

همسر دکتر معتمدی با اشاره به‌اعتراضش به‌رئیس سازمان صدا و سیما گفت: «زمانی که آقای ضرغامی به‌عیادت همسرم آمده بود، ضمن اعتراض به‌اطلاع‌رسانی نادرست توسط صدا و سیما در باره ترور همسرم، قسم خوردم که در صورت اصلاح نکردن اطلاع‌رسانی نادرست صدا و سیما به‌زودی ضمن مصاحبه با رسانه‌ها، واقعیت‌ها را خواهم گفت.»

همسر دکتر معتمدی در پایان از حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کروبی خواست که نگذارند این‌گونه با جان نخبگان کشور بازی و با اطلاع‌رسانی نادرست با استفاده از بیت‌المال حق آنان تضییع شود.»

0 نظرات :: همسر دکتر معتمدی: واقعیت سوء قصد چیز دیگری است

جديدترين ديدگاه خوانندگان