بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

حضور بدون اطلاع احمدی‌نژاد در دانشگاه شهید بهشتی و اعتراض دانشجویان به او + ويدئو

ایجاد جو امنیتی به دلیل حضور پنهانی احمدی نژاد در دانشگاه شهید بهشتی

اعتراض دانشجويان شهيد بهشتي به حضور احمدي نژاد در دانشگاه آنان. ادامه راه سبز(ارس): حضور بدون خبر محمود احمدی نژاد در دانشگاه شهید بهشتی تهران با تجمع گسترده اعتراضی دانشجویان این دانشگاه مواجه شد. بگزارش جرس، صدها نفر از دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی، از 10 صبح امروز (20 ارديبهشت 89) تا لحظه تنظیم خبر، به محض خبردار شدن از حضور احمدی نژاد در دانشگاه، در اعتراض به حضور وی، در میدان مرکزی این دانشگاه دست به تجمع و سر دادن شعارهای اعتراضی زده اند.

از ابتدای صبح امروز دانشجویان شهید بهشتی در حالی وارد دانشگاه می شدند که با حضور گسترده پلیس و نیروهای امنیتی در اطراف دانشگاه مواجه شدند. پیش از آن 6 دستگاه اتوبوس و تعداد زیادی از اتومبیل های دولتی وارد دانشگاه شده بودند و حراست دانشگاه مسیرهای منتهی به تالار ابوریحان، محل سخنرانی احمدی نژاد را مسدود و تحت کنترل داشت.

دانشجویان که از حضور نیروهای امنیتی و حراست متوجه حضور احمدی نژاد در دانشگاه شده بودند، ابتدا مقابل دانشکده ادبیات تجمع کرده و به سمت میدان مرکزی این دانشگاه حرکت کردند و قصد ورود به تالار ابوریحان، را داشتند. آنان شعارهایی نظیر «دانشجو بیدار است از دیکتاتور بیزار است»، «دولت کودتا استعفا استعفا»، «مرگ بر دیکتاتور»، «صل علی محمد قاتل ملت آمد»، «موسوی زنده باد کروبی پاینده باد» و شعارهای از این دست، سر دادند و مانع حضور بدون سر وصدای رئیس دولت دهم در دانشگاه شدند.


جهت دانلود "" كليك كنيد

در حالی که تعداد دانشجویان افزایش می یافت، در حدود 10 نفر از بسیجیان همراه با نیروهای حراست با حضور در مقابل دانشجویان قصد صد راه دانشجویان را داشتند تا مانع حضور دانشجویان در مقابل محل سخنرانی احمدی نژاد شوند. حضور بسیجیان و همراهی حراست دانشگاه با آنان، درگیری هایی را بین دانشجویان و بسیجیان وحراست به وجود آورد. این درگیری ها موجب مصدوم شدن چند تن از دانشجویان معترض شد.

ويدئوي حمله حراست و بسیج به دانشجویان معترض به حضور احمدی نژاد در دانشگاه بهشتی
قسمت اول

جهت دانلود "اينجا" كليك كنيد

قسمت دوم

جهت دانلود" كليك كنيد

احمدی نژاد به قصد شرکت در بيستمين آئين نكوداشت اعضاي هيئت علمي وارد دانشگاه شهید بهشتی شد و كامران دانشجو وزير علوم، دستجردي وزير بهداشت، پرويز داودي معاون اول سابق دولت نهم، زريبافان رئيس بنياد شهيد، سلطانخواه معاون علمي و فناوري، احمدی نژاد را در این مراسم همراهی می کردند.

لازم به ذکر است که تنها کسانی اجازه ورود به تالار محل سخنرانی احمدی نژاد را داشتند که با به وسیله اتوبوس وارد دانشگاه شده بودند و یا از پیش کارت دعوت به همراه داشتند. حضور چشمگیر نیروهای امنیتی در اطراف تالار مانع ورود دانشجویان به نزدیکی محل سخنرانی می شدند. تجمع و تظاهرات دانشجویان تا لحظه تنظیم خبر، در این دانشگاه ادامه دارد.


جهت دانلود "" كليك كنيد


جهت دانلود "" كليك كنيد

1 نظرات :: حضور بدون اطلاع احمدی‌نژاد در دانشگاه شهید بهشتی و اعتراض دانشجویان به او + ويدئو

  1. از سوتی هایی که احمدی نژاد داده قسمت های پیروز مندانه موسوی در مناظره ها نماهنگ ای زشورشجاعانه لبریز اینها رو لینک اش رو ندارید در ضمن ÷وستر روز استاد فراموش نشود من یکی از طرفداران تمساح آخ آخ حواسم نبود مصباح یزدی نیستم

جديدترين ديدگاه خوانندگان