بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

پیش شماره دوم خبرنامه کلمه؛ برای نحوه تولید و انتشار پیشنهاد دهید

پیش شماره دوم خبرنامه کلمه؛ (برای نحوه تولید و انتشار پیشنهاد دهید)

. ادامه راه سبز(ارس): انتشار پیش شماره ی اول خبرنامه کلمه با استقبال شگفت انگیز مخاطبان مواجه شد. تحریریه خبرنامه کلمه از صدها نظر و پیشنهاد شما در شبکه های اجتماعی بسیار آموخت و اکنون نیز در حال جمع بندی و بررسی نظرات مخاطبان محترم برای ادامه مسیر و آغاز فعالیت رسمی است.

بیشترین پیشنهادات و نظرات متوجه دو دسته اقدامات بود. یکی مربوط به نحوه ی تولید می شد؛ اعم از فاصله ی زمانی انتشار هر خبر نامه تا قطع و اندازه ی آن و دیگری پشنهاداتی جالب از طرف همراهان سبز به یکدیگر برای نحوه ی انتشار آن بود؛ از چاپ و کپی برای همسایه و همکار و همکلاسی تا توزیع بین مردم به شیوه های گوناگون. نظراتی که بسیار جالب و آموزنده بود. کلمه برای چگونگی تولید خبرنامه و شروع رسمی به عقل جمعی شما مخاطبان عزیز استناد خواهد کرد. با پیشنهادات خود به کلمه و همراهانی که در انتشار آن مشارکت خواهند کرد کمک کنید. http://www.kaleme.com/1389/07/03/klm-32942

با کمک شما بوسیله ی همین خبرنامه ی کوچک و با کمترین هزینه در برابر هزاران میلیارد تومانی که از سرمایه ی ملت ما برای تبلیغات دروغین و توجیه اوضاع اسفناک جاری و نیز محدودیتها استفاده می کنند خواهیم ایستاد.

پیش شماره ی دوم کلمه پیش روی شماست. به کسانی که خبر ندارند بگویید.

براي دریافت فايل pdf روي تصوير زير كليك كنيد
پی دی اف (295 کیلو بایت)

لينك كمكي دانلود مستقيم pdf: "اينجا"
لينك دانلود مستقيم فايل تصويري jpg: "اينجا"

1 نظرات :: پیش شماره دوم خبرنامه کلمه؛ برای نحوه تولید و انتشار پیشنهاد دهید

  1. متهم اصلی حمله به مسجد قبا با قرار وثیقه آزاد شد: محمدباقر ولدان، مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس و متهم اصلی حمله به مسجد قبا در شیراز، با قرار وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی از زندان آزاد شد.

    آقای ولدان که به اتهام اخلال در نظم عمومی و آتش سوزی مسجد قبا با حکم دادگاه ویژه روحانیت دستگیر شده بود، بر اساس گزارش‌ها با قرار وثیقه ۲۰۰ میلیونی از زندان آزاد شد.

    بدین ترتیب متهم اصلی هتک حرمت مسجد آیت‌الله دستغیب و هدایت حمله‌کنندگان به این مسجد، تنها یک هفته در بازداشت مانده است و این در حالی است که هنوز مسئولان رسمی هیچ گزارشی درباره این حمله و عاملان آن ارائه نکرده‌اند.

    گفتنی است معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور صبح امروز ادعا کرده بود نماینده شورای مذکور در استان فارس بازداشت نشده و تنها به عنوان مطلع احضار شده است.

    این در حالی است که حتی رسانه‌های راست‌گرا هم هفته گذشته بازداشت ولدان را تایید کرده و گزارش داده بودند: “هفته گذشته سه نفر از روحانیون به نام‌های حجت‌الاسلام ضابط، اسفندیاری و آذرنیا بازداشت شدند که در حال حاضر دو نفر آنها آزاد شدند و بعد از آن هم حجت‌الاسلام ولدان را که رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهکیلویه و بویراحمد است، بازداشت کردند ولی حقیقتا حضور این افراد در مسائل به خاطر دفاع از ولایت بود.”

    سایت اصلاح طلب صبح امید در این باره نوشته است: ولدان، نقش مهمی در ساماندهی نیروهای شخصی و حمله به مسجد قبا داشت که شنبه گذشته به همراه ۶ نفر از اعضای گروه طلاب روح‌الله دستگیر شده بود. وی که متولد سال ۶۳ در شهر زرقان ـ ۲۰ کیلومتری شمال شیراز ـ است، پس از طی دروس حوزوی تا سطح ۹ به شیراز برگشت و به عنوان مشاور رئیس آموزش و پرورش فارس مشغول به خدمت شد. وی مدتی به سمت معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس فعالیت کرد و مدتی هم معاون فرهنگی اداره کل اوقاف فارس در زمان تصدی سید یدالله شیرمردی بود.

جديدترين ديدگاه خوانندگان