بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

در این مملکت شب و روز مسابقه ی دروغ و تهمت و افترا برقرار است

بيانيه رزمندگان و سرداران دفاع مقدس، جانبازان و خانواده‌ی شهدای بوشهر خطاب به حاکمیت:
در این مملکت شب و روز مسابقه ی دروغ و تهمت و افترا برقرار است

ادامه راه سبز(ارس): جمعی از خانواده های شهدا، سرداران دوران دفاع مقدس و جانبازان و رزمندگان جنگ تحمیلی از استان بوشهر در اطلاعیه‌ای که برای کلمه ارسال شده، به حاکمیت هشدار دادند که هرچه سریعتر زندانیان سیاسی را آزاد کند، به فضای امنیتی کشور خاتمه دهد، به رای ملت گردن نهد و با برگذاری یک انتخابات آزاد کشور، خود و ملت را از این بحران بنیان کن خودساخته برهاند.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: کژاندیشان و پلشتی پیشگانی که گاه تهاجم رژیم دون بعث عراق جامه ی عافیت و تجارت به تن داشتند، اکنون در کسوت سرداران سنگر ندیده در هر کوی و برزن عربده کشان هل من مبارز می خوانند. بر صغیر و کبیر رحم نمی کنند، در روز روشن و در اوج بی حیایی بر چهره ی همسران و دختران سرداران شهیدمان سیلی می نوازند و بر بی شرمی خود افتخار می کنند. جوانان برومند سبز اندیشمان را در خیابان های پایتخت و شهرستان ها آماج گلوله و باتوم و شوکرهای سوغاتی اربابان ملحد روسی خود می کنند، حریم حرمت بیت شریف امام و یاران آن عزیز سفرکرده را شکسته، مراجع تقلید شیعه را به جرم عدم تایید کودتا لجن مال، پاکترین نیروهای انقلاب را به بند کشیده و محبوب قلب های میلیون ها ایرانی آقایان مهندس میر حسین موسوی و حجه الاسلام مهدی کروبی را به همراه همسران سبز و پاکدامنشان به حصر خانگی کشیده اند تا با نشاندن لبخند رضایت بر لب عفریتان زمان، چند صباحی بیشتر با لیس بر استخوان های اهدایی آنان روزگار بگذرانند

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین

ملت قهرمان ایران، امروز شاهدیم که دست تزویر و نفاق از آستین تحجر و حماقت بیرون آمده تا در خرمن دیانت و تمدن قوم ایرانی آتش افکنده، سعادت دنیا و آخرت همگان را یکسره در خود بسوزاند. امروزه دروغ لباس صداقت به تن کرده و رذالت و پستی قبای شرافت پوشیده تا اهریمن در ردای دیانت جنایت بیافریند.

کژاندیشان و پلشتی پیشگانی که گاه تهاجم رژیم دون بعث عراق جامه ی عافیت و تجارت به تن داشتند، اکنون در کسوت سرداران سنگر ندیده در هر کوی و برزن عربده کشان هل من مبارز می خوانند.

بر صغیر و کبیر رحم نمی کنند، در روز روشن و در اوج بی حیایی بر چهره ی همسران و دختران سرداران شهیدمان سیلی می نوازند و بر بی شرمی خود افتخار می کنند. جوانان برومند سبز اندیشمان را در خیابان های پایتخت و شهرستان ها آماج گلوله و باتوم و شوکرهای سوغاتی اربابان ملحد روسی خود می کنند، حریم حرمت بیت شریف امام و یاران آن عزیز سفرکرده را شکسته، مراجع تقلید شیعه را به جرم عدم تایید کودتا لجن مال، پاکترین نیروهای انقلاب را به بند کشیده و محبوب قلب های میلیون ها ایرانی آقایان مهندس میر حسین موسوی و حجه الاسلام مهدی کروبی را به همراه همسران سبز و پاکدامنشان به حصر خانگی کشیده اند تا با نشاندن لبخند رضایت بر لب عفریتان زمان، چند صباحی بیشتر با لیس بر استخوان های اهدایی آنان روزگار بگذرانند.

عمود خیمه ی اخلاق اجتماع را سرنگون ساخته و بیرق دروغ را بر هر کوی و برزن افراشته اند، به گونه ای که گویا در این مملکت شب و روز مسابقه ی دروغ و تهمت و افترا برقرار است. بی شرمی را در دروغگویی به حدی رسانده اند که فریاد اعتراض گوبلز آلمانی از گور برخواسته است. وااسفا، اینان از کدامین قوم و قبیله اند و از کدامین سفره ی آلوده به حرام ارتزاق کرده اند؟ به راستی که این قوم … آری روزگار غریبی است هم وطن.

اما مطابق وعده ی خداوند، بشارت باد بر شما که جوانان سبز این مرز و بوم شیپور پایان عصر سیطره ی پلشتی ها را به صدا درآورده اند و آسایش و آرامش را با طنین نیکوی بانگ الله اکبرهای شبانه و رزم های خیابانی روزانه ی خویش از کودتاچیان در ربوده اند.

در چنین وانفسایی ما جمعی از خانواده های شهدا، سرداران دوران دفاع مقدس، جانبازان و رزمندگان جنگ تحمیلی ضمن تاکید بر مبارزات بدون خشونت با اعلام حمایت قاطع خود از جنبش سبز ملت ایران و تجدید بیعت با همراهان بزرگ جنبش سبز ملت، آقایان مهندس میر حسین موسوی و حجه الاسلام مهدی کروبی، توجه حاکمیت را به نکاتی چند جلب می نماییم:

۱- در کوتاهترین زمان به حصر خانگی آقایان مهندس میرحسین موسوی و حجه الاسلام مهدی کروبی این یاران دیرین امام و انقلاب و ملت خاتمه دهید. به شما هشدار می دهیم، هشدار می دهیم، هشدار می دهیم که مباد تحت وسوسه ی شیاطین جن و انس تار مویی از سر این عزیزان کم شود که آن روز حجت بر ما تمام است و شما نیز آخرین روزن گریز از قهر ملت را بر خود بسته اید.

۲- کلیه زندانیان سیاسی را در کوتاهترین فرصت از زندان آزاد کنید.

۳- به فضای امنیتی حاکم بر کشور خاتمه دهید.

۴- به رای و نظر ملت گردن نهید و با برگذاری یک انتخابات آزاد کشور، خود و ملت را از این بحران بنیان کن خودساخته برهانید.

۵- از سرنوشت کشور های همسایه عبرت بگیرید، به وعده ی خداوند مبنی بر پیروزی حق بر باطل ایمان بیاورید و با توبه به دامن ملت برگردید که ملت ما ملتی با گذشت است.

بار پروردگارا به حاکمان ما بصیرت و به ملت ما صبر توام با استقامت عطا بفرما

آمین یا ارحم الراحمین

جمعی از خانواده های معظم شاهد، سرداران دوران دفاع مقدس
و جانبازان و رزمندگان جنگ تحمیلی از استان بوشهر

0 نظرات :: در این مملکت شب و روز مسابقه ی دروغ و تهمت و افترا برقرار است

جديدترين ديدگاه خوانندگان