بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

نماهنگ «ديو زنجيرباف» تقديم به تمامي آزادگان سبز دربند حاكمان سياه

نماهنگ «ديو زنجيرباف» تقديم به تمامي آزادگان سبز دربند حاكمان سياه

ادامه راه سبز(ارس): این نماآهنگ در سایت یوتیوپ منتشر شد و در پایان آن سخنانی از بهاره هدایت که سال گذشته خطاب به دانشجویان اروپایی آورده شده است. نام این نماآهنگ «دیو زنجیر باف» است. این نماآهنگ تقدیم به «آزادگان سبز دربند حاكمان سياه» شده است.




جهت دانلود بر روي تصوير بالا كليك نماييد
مشاهده در سايت "يوتيوب"

1 نظرات :: نماهنگ «ديو زنجيرباف» تقديم به تمامي آزادگان سبز دربند حاكمان سياه

  1. اینک آخر الزمان!

    جایی برای پنهانکاری نیست

    تحلیل ها درباره نقش داشتن رحیم مشایی در تهیه مستند " ظهور بسیار نزدیک است" تنها محدود به حدس و گمان ها نمی شود. شواهدی در دست است که این تحلیل را تقویت می کند. بر اساس گزارشها در یکی از جلسات اخیر جامعه وعاظ ولایی مستندی تحت عنوان " نشانه های ظهور " پخش شده و اسفندیار رحیم مشایی پس از پایان این مستند با انطباق روایات زمان ظهور با شخصیت های کنونی گفته که " سید یمانی همان حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان است." جامعه وعاظ ولایی که رحیم مشایی در جمع اعضای آن سخن گفته است یکی از زیر مجموعه های جامعه روحانیت است که تحت تاثیر وی از این گروه منشعب شده اند. ناظران می گویند که مشایی برای پیشبرد فعالیت های خود برخی از روحانیون را در قالب تشکل وعاظ ولایی گرد آورده و بودجه هنگفتی را نیز برای این تشکل هزینه کرده است. از دید ناظران، تلاش های مشایی فعالیت زودهنگام برای انتخابات ریاست جمهوری دو سال آینده است و به نظر می رسد مستند "ظهور بسیار نزدیک است" نیز به عنوان یکی از تلاش ها با هدف تاثیر گذاری بر بخشی از گروه های حاشیه ای جامعه و جلب نظر آنها برای حمایت از احمدی نژاد و یارانش تهیه شده باشد.

    منشاء توهم ها

    پاسخ به این پرسش که اسنفدیار رحیم مشایی چگونه خواهد توانست با وجود مخالفان قدرتمند در میان روحانیون محافظه کار پروژه خود را برای ایفای نقشی پر رنگ تر در فضای سیاسی ایران پیش ببرد چندان ساده نخواهد بود. برخی ناظران شانس چندانی برای او قائل نیستند اما گروهی دیگر پروژه مشایی را فراتر از آن می دانند که به واسطه مخالفت روحانیون حاکم متوقف شود. از دید آنها جریان مشایی در صدد حذف روحانیون از فضای سیاسی ایران است و این مسیری است که در آن حتی آقای خامنه ای نیز مصون نخواهد بود.

    نگاهی به نامه چندی پیش "فرهاد جعفری" نویسنده حامی احمدی نژاد خطاب به آقای خامنه ای که در آن از وی خواسته شده بود ولایت فقیه را تعطیل کند تاییدی بر این تحلیل است. گفته می شود که فرهاد جعفری از مدتی پیش به خدمت تشکیلات رحیم مشایی در آمده و در ساختمانی در خیابان برزیل تهران مشغول تهیه خوراک فکری و رسانه ای این جریان است. ناظران می گویند هدف جریان مشایی از میدان بدرکردن روحانیون و مسلط کردن تمام عیار نظامیان است. برخوردهای حاکی از بی اعتنایی احمدی نژاد نسبت به تقاضاهای مکرر مراجع تقلید برای کنار گذاشتن مشایی که به دلزدگی و ریزش گروهی از حامیانش هم انجامیده است بر وجود یک پروژه تعریف شده در این زمینه مهر تایید می زند. احمدی نژاد آن طور که بسیاری از منابع طی این سالها اذعان کرده اند خود را مرید مشایی می داند و بارها نیز عنوان کرده که حاضر است مشایی رییس جمهور باشد و او در مقام معاونش فعالیت کند. حتی گفته می شود که ادعاهای همیشگی احمدی نژاد درباره نزدیک بودن ظهور امام زمان و در پیش بودن تغییرات عظیم در دنیا نیز متاثر از القائات مشایی است.با در نظر گرفتن چنین زمینه ای تحلیل انگیزه سفارش دهندگان و سازندگان مستند " ظهور بسیار نزدیک است " ساده تر خواهد بود.

    این مستند گرچه به دلیل نگرانی روحانیون نسبت به دخالت رحیم مشایی در تهیه آن با واکنش های شدیدی روبرو شده است ولی از نظر جنجال برانگیز بودن ادعاهای مطرح در آن، تفاوت چندانی با ادعاهای احمدی نژاد درباره قریب الوقوع بودن ظهور ندارد. احمدی نژاد در طول دوران ریاست جمهوری اش بارها ادعاهایی درباره قریب الوقوع بودن ظهور پایان جهان مطرح کرده است. برای مثال او حدود دو سال پیش گفت که آمریکاییها برای جلوگیری از ظهور امام زمان به عراق حمله کرده اند. ادعای مشهور او درباره ایجاد هاله نور دور سرش در سالن مجمع عمومی سازمان ملل و اظهاراتش مبنی بر این که دست امام زمان را در همه امور می بیند و هدفش فراهم کردن زمینه های ظهور است نیز نمونه های دیگری است که در همسویی کامل با پروژه تعریف شده برای مستند " ظهور نزدیک است " قرار دارد. ناظران از همین رو می گویند روحانیون محافظه کاری که اکنون از مستند جنجالی احساس نگرانی کرده اند باید متوجه باشند که رواج ادعاهای آخر الزمانی پدیده ای نیست که به صورت خودسرانه در جامعه طرح شده باشد. این ادعاها به صورت هدایت شده ای از سوی رییس دولت و نزدیکان او در تریبون های رسمی نیز بیان شده و اگر بنا بر رد چنین مسایلی است نوک پیکان حملات باید متوجه کسانی باشد که منشاء طرح این ادعاها در جامعه هستند

جديدترين ديدگاه خوانندگان