بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

درخواست دفتر آیت الله دستغیب از مردم برای حفظ آرامش

درخواست دفتر آیت الله دستغیب از مردم برای حفظ آرامش.

ادامه راه سبز«ارس»: دفتر آیت الله سید علی محمد دستغیب در پی بی احترامی برخی از چهره های نظامی و سیاسی نسبت به مرجعیت شیعه و بویژه موضع گیری های اخیر برخی از نظامیان و حامیان محمود احمدی نژاد از عموم مردم بخصوص مردم استان فارس خواست تا ضمن خویشتنداری از هرگونه تجمع در حمایت ایشان خودداری کنند. این درحالی است که روز گذشته نیز دفتر آیت الله دستغیب با صدور اطلاعیه ای از مردم استان فارس درخواست کرده بود که درگیر جنگ روانی موجود نشده و آرامش خود را حفظ کنند.
متن کامل دو اطلاعیه دفتر آیت الله دستغیب به شرح زیر است:


بسمه تعالي

پیرو تماسهای مکرر، بدینوسیله به اطلاع مردم مؤمن و شریف می‌رساند که معظم له موافق برگزاری اجتماع در حمایت از ایشان نیستند. لذا ضمن تشکر از مردم خواهشمندیم ضمن رعایت خویشتنداری از هرگونه تجمع خودداری فرمایند.

دفتر مرجع عالیقدر
حضرت آیت الله سیدعلی محمد دستغیب


اطلاعیه روز سه شنبه 14 مهر:

بسمه تعالي

أقوی دلیل، وقوع شیء است. تمام همت حضرت آیه الله سید علی‌محمّد دستغیب این بوده و هست که روشن کنند انحرافات بعد از انتخابات(88/3/22) از ناحیه تخلف از دستور حضرت امام امت(رحمه‌الله) می‌باشد که فرمودند: نیروهای نظامی و شبه نظامی نباید در سیاست دخالت کنند، که بحمدالله از طریق همان طایفه ثابت شده است.

شما ملاحظه بفرمایید که در این وضع فعلی چگونه فساد دخالت نیروهای نظامی و شبه نظامی که پریشان کردن اجتماع و سلب اعتماد از روحانیت، و ادعای جلودار بودن سپاه در مسائل فقهی و تعیین امامت جماعت و راندن امام راتب با تهمت به ضد ولایت فقیه، ظاهر شد.

خداوند می‌فرماید: ((انّ الله یٍُدافعُِ عن الّذین آمَنُوا)) سوره حج آیه 38.

به هر حال معظم له که مجتهد و مرجع و مسؤول می‌باشند به خوبی منشأ انحراف را تذکر دادند، و نتیجه مخالفت، آنهم بر همگان واضح شد.

حال از مردم شریف استان فارس تقاضا داریم در این جنگ روانی که از ناحیه تخلف از دستور حضرت امام(رحمه الله) حاصل شده، آرامش خود را حفظ نمایند، که خداوند می‌فرماید:

«فَأمّا الزَّبَدُ فَیَذهَبُ جُفاءً و أمّا ما یَنفَعُ الناسَ فَیَمکُثُ».
سوره رعد آیه ۱۷: باطل همچون کف دریا از بین می‌رود.

اینکه آیةالله سید علی‌محمّد دستغیب می‌فرماید: این نیروی خودسر، سه قوا را دور زده همین است که هیچ کس مسؤولیت آنچه پیش آمده را نمی‌پذیرد چون به صدا و سیما یا نیروهای نظامی گفته می‌شود که این اطلاعیه از چه کسی است، اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند، مانند جریان انتخابات.

دفتر حضرت آیت الله حاج سیدعلی‌محمّد دستغیب (مدظلّه العالی)

0 نظرات :: درخواست دفتر آیت الله دستغیب از مردم برای حفظ آرامش

جديدترين ديدگاه خوانندگان