بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

سردار رجب‌زاده: با درایت از نظام دفاع کردیم بدون این‌که یک نفر را بکشیم!

سردار رجب‌زاده: با درایت از نظام دفاع کردیم بدون اینکه یک نفر را بکشیم!!!.

ادامه راه سبز«ارس»: رییس پلیس پایتخت با بیان این‌که پوزه همه بدخواهان نظام را به خاک می مالیم، گفت: یک جان ناقابل داریم که فدای شهدا و نظام و رهبری می کنیم.

به گزارش ایلنا، سردار عزیزالله رجب زاده در مراسم قبارروبی از مزار شهدای نیوری انتظامی، اظهار کرد: پلیس تهران بزرگ یکهزار و 451 شهید تقدیم نظام کرده و یکهزار و 368 ایثارگر دارد.

وی با بیان اینکه همرزمان ما برای دفاع از آرمان های شهدا و برای پاسداری از نظام و انقلاب زحمت می کشند و جلوی همه فتنها ایستاده اند، افزود: در فتنه های اخیر پس از انتخابات در تهران، همرزمان ما با حجم و گستردگی که توسط فتنه گران برپاشده بود، با درایت و مدیریت، برخورد کردند و جایی که لازم بود با خویشتنداری عمل کردند و جایی که لازم بود با برخورد و قدرت، نقشه آشوبگران را ناکام گذاشتند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: چندین روز تجمعات خیابانی در قالب فتنه و انقلاب مخملی باعث نشد که ذره ای در اراده همرزمان ما شک و تردید به وجود آید.

به گفته رجب زاده، این برای نیروی انتظامی افتخار است که حتی در یک سرباز نیروی انتظامی هم شک و تردید برای دفاع از نظام و انقلاب به وجود نیامد و ما توانستیم مقتدرانه از نظام دفاع کنیم، بدون اینکه حتی یک نفر از آشوبگران را بکشیم.

او با بیان اینکه تا به امروز هم محکم ایستاده ایم، گفت: این قول را به خانواده معظم شهدا می دهم که امکان ندارد، برای یک لحظه برای دفاع از آرمان های شهدا و خونی که دادند، تردید داشته باشیم. مظمئنا خواسته شهدا همین است و خود را مکلف به پاسداری از خون آنها می دانیم.

رجب زاده با بیان اینکه شهدیان خود را فدا کردند تا از اسلام و نظام و ولایت دفاع کنند، افزود: ما این خونها را هرگز فراموش نمی کنیم و لحظه ای تردید به خود راه نمی دهیم. این خونها پشت ما هستند و هروقت احساس دلتنگی کنیم به انها مراجعه می کنیم و دوباره برای دفاع از نظام، محکم می ایستیم.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه پوزه همه بدخواهان را به خاک خواهیم مالید، تصریح کرد: یک جان ناقابل داریم که فدای شهدا و نظام و رهبری می کنیم.

وی ادامه داد: احساس شرمندگی به خانواده شهدا می کنیم که نتوانستیم، آنطور که باید نتوانستیم خدمت کنیم.

0 نظرات :: سردار رجب‌زاده: با درایت از نظام دفاع کردیم بدون این‌که یک نفر را بکشیم!

جديدترين ديدگاه خوانندگان