بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

آقاي رادان ! زائيدن تو هم از يك اشتباه كوچك شروع شد !

آقاي رادان! زائيدن تو هم از يك اشتباه كوچك شروع شد!


با توجه به اينكه چند روز است دردسردار رادان گفته "كهريزك يك اشتباه كوچك بود" براي تعداد هنگفتي از شما عزيزان سوال پيش آمد كه اگر اين اشتباه بزرگ ميشد آنوقت چه خاكي سرمان شده بود؟ تعدادي از پاسخهاي ما عزيزان بصورت بيست سوالي در زير مي آيد ليكن چون الآن يك نصف شب است اين بيست سوالي پانزده تا سوال بيشتر ندارد :

اگر كهريزك يك اشتباه بزرگ بود چي ميشد ؟
  1. آنوقت بجاي بطري ، از بشكه استفاده ميكردند ؟
  2. آنوقت خروس تخم ميكرد ؟
  3. آنوقت بجاي تعطيل كردن بايد مي كوبيدند پرورشگاه ميساختند ؟
  4. آنوقت بجاي مننژيت همه ايدز ميگرفتند ؟
  5. آنوقت رأي ما را شبها حتماً پس ميدادند ؟
  6. آنوقت جمعيت ايران از چين بيشتر ميشد ؟
  7. آنوقت رهبري براي فلسطين پيام ميفرستاد ؟
  8. آنوقت مموتي ميگفت در ونزوئلا هم همينطوري شده بود قبلاً ؟
  9. آنوقت ۲۰:۳۰ با ندا آقا سلطان هم مصاحبه ميكرد ميگفت ديدي زنده است ؟
  10. آنوقت به خواهر مادر همين رادان بيشتر التفات ميشد ؟
  11. آنوقت طائب را بجاي پانسمان بستري ميكردند ؟
  12. آنوقت كروبي بيشتر مدرك دروغ جمع ميكرد ؟
  13. آنوقت مرتضوي ميشد وزير بهداشت ؟
  14. آنوقت من الآن بجاي وبلاگنويسي داشتم اعتراف ميكردم ؟
  15. آنوقت همينجوري ميشد كه الآن شده ؟

لطفاً پاسخ صحيح خود را الي يك هفته داخل پاكت به خيابان پاستور ببريد و پول بگيريد. چنانچه دلتان نخواست بجاي پاسخ صحيح داخل پاكت هرچه فکر میکنی لایق است بنويسيد و در هر حال بازم پول بگيريد !

علیرضا رضایی

0 نظرات :: آقاي رادان ! زائيدن تو هم از يك اشتباه كوچك شروع شد !

جديدترين ديدگاه خوانندگان