بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

یزیدیان زمان با هلهله و شادی به عزاداران حسینی در مسجد آتشیهاي شیراز با سنگ و چوب حمله کردند

اطلاعيه احمدرضا دستغيب نماينده شيراز در محكوميت حمله به مسجد آتشيها در شيراز:
یزیدیان زمان با هلهله و شادی به عزاداران حسینی در مسجد آتشیهاي شیراز با سنگ و چوب حمله کردند


. ادامه راه سبز«ارس»: در پی حمله روز گذشته عده‌ای موسوم به لباس شخصی‌ها به مسجد آتشیها، عضو فراکسیون خط امام(ره) مجلس و نماینده مردم شیراز اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش «پارلمان‌نیوز»، متن این اطلاعیه بدین شرح است:



انا لله و انا الیه راجعون

در ماه محرم الحرام و عزای سرور شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع)، یزیدیان زمان با هلهله و شادی به پایگاه عزاداران حسینی مسجد آتشیها(قبا) و سنگر مبارزانی مردم شیراز علیه رژیم منحوس پهلوی که در طی 8 سال جنگ تحمیلی با اهداء قریب به یک هزار شهید جایگاه ویژه و ممتازی را در ایران داشته و دارد با سنگ و چوب هجوم آوردند.

متاسفانه عده‌ای پا را از این فراتر نهادند و ثابت کردند که اگر دین ندارند آزاد مرد هم نیستند و به بیت شریف مرجع تقلید، فقیه اهل بیت، حصرت آیت‌الله سیدعلی محمد دستغیب حمله کردند.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به امام عصر(عج)، ارواح طیبیه شهداء، مراجع و روحانیون تسلیت می‌گویم و از عموم مردم، جوانان، طلاب متواضعانه درخواست می‌کنم با تداوم صبر و آرامش هرگونه توطئه را در نطفه خفه نمایند.

سیداحمدرضا دستغیب
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی

0 نظرات :: یزیدیان زمان با هلهله و شادی به عزاداران حسینی در مسجد آتشیهاي شیراز با سنگ و چوب حمله کردند

جديدترين ديدگاه خوانندگان