بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای حرمت شكنی در عاشورای حسینی را محكوم كرد

بيانيه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بماسبت عاشوراي خونين
 

. ادامه راه سبز«ارس»: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای به شرح زیر حرمت شكنی فتنه‌گران در عاشورای حسینی را محكوم كرد:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
(انا لله و انا الیه راجعون)
لبیك داعی الله ان كان لم یجبك بدنی عند استغاثتك , و لسانی عند استنصارك ,فقد اجابك قلبی و سمعی و بصری و رایی و هوای
 

ملت انقلابی و شیفتگان مكتب حسینی؛

با عرض تعزیت و تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی به ساحت بقیه الله الاعظم(ص) و رهبر عظیم الشان و مراجع بزرگوار و همه عاشقان اهل بیت علیهم السلام و تشكر از آحاد مردم آگاه و حاضر در صحنه كه همواره و به طور پیوسته مراتب وفاداری و ولایتمداری و پیروی از آرمانهای امام راحل و شهدای والامقام اسلام را در عمل به اثبات رسانیده‌اید.
 
با خبر شده‌ایم كه متاسفانه امروز، در روز عاشورا در حالیكه ملت سوگوار به طور یكپارچه در مراسم عزاداری و روضه خوانی اباعبدالله الحسین علیه السلام شركت داشته اند و بر سرو سینه عده‌ای ساختار شكن، با كف و سوت با حرمت شكنی عاشورای حسینی، به طور سازمان یافته و هماهنگ با سامانه های دروغ پردازی و شایعه پراكنی استكباری بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علاوه بر تخریب اموال عمومی و اغتشاش، به قرآن، مساجد، حسینه‌ها و تكیه‌ها، نذورات، عزادارن و مراسم حسینی اهانت و جسارت كرده‌اند و گستاخی را با شعار برعلیه باورها و ارزشهای اسلامی و مقدسات مذهبی برای تحقق خوابهای پریشان دشمنان اسلام و ایران، بیشتر كرده‌اند.
 
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تسلیت این حرمت شكنی بزرگ به ساحت مقدس ولی‌عصر(عج) و رهبر فرزانه و مراجع تقلید و كلیه حوزویان و دانشگاهیان با بصیرت و آحاد ملت اعلام می دارد امروز پاسخگویی به ندای هل من ناصر حسینی در استمرار آرمان امام راحل و شهدای والا مرتبه اسلام و حفظ و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه و بصیرت در برابر فتنه گران و اطاعت از ولی فقیه واجب الاطاعه و رهبر حكیم و فرزانه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (دامت بركاته) كه حجت شرعی و قانونی برای همه است تجلی پیدا می‌كند.
 
اطمینان داریم كه خروش حسینی شما عاشورائیان و غیرت دینی و انقلابی ملت آگاه و حاضر در صحنه توطئه دشمنان اسلام و نظام اسلامی را چون گذشته خنثی خواهد كرد.
 
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تقدیر از حضور به موقع و شایسته شما امت خداجوی و سلحشور در برخورد با اغتشاشگران از مسئولین ذیربط درخواست می نماید كه با شناسایی عوامل و مسببان این وقایع ناگوار؛ قاطعانه برخورد نموده و آنان را به سزای قانونی و شرعی خویش برسانند.
 
ولا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم
وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
والسلام علیكم و رحمه الله و بركاته
محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

0 نظرات :: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای حرمت شكنی در عاشورای حسینی را محكوم كرد

جديدترين ديدگاه خوانندگان