بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

مستند “چه می خواستیم چه شد” در پاسخ به مستند "شاخص" سيماي ضرغامي

مستند “چه می خواستیم چه شد”
در پاسخ به

مستند "شاخص" سيماي ضرغامي


به نام خدا

. ادامه راه سبز«ارس»: مستند “چه می خواستیم چه شد” به مدت 2 ساعت 15 دقیقه در پاسخ به مستند "شاخص" صدا و سیماي نيرنگ حكومت منتشر شد.

پیشاپیش به دلیل برخی اشکالات جزئی گرافیکی و صوتی که در اثر هست از شما عذر می خواهیم ولی به دلیل کمبود وقت امکان اصلاح آنها نبود و ترجیح دادیم که با وجود نواقص آن را قبل از 22 بهمن منتشر کنیم. لطفا ابن مستند را دانلود و تکثیر کرده و در راهپیمایی در اختیار دیگران بگذارید.

این مستند برای قشری طراحی شده که به اینترنت و ماهواره دسترسی ندارند لذا اگر در برخی موارد ریتم فیلم کند شده بنا به نیاز برای تشریح برخی موارد برای این قشر بوده است.


(ما وظیفه خود را انجام دادیم حال نوبت شماست که با تکثیر این مستند وظیفه خود را انجام دهید)
رسانه شمایید

همیشه سرو باشید
- پخو-

لینکها در چهار قسمت و به صورت مجزا عرضه شد شده اند تا اگر کسی تنها یک قسمت را هم دانلود کرد قادر به دیدن آن باشد اما توصیه می کنیم که از آنجایی که این فیلم برحسب موضوع طبقه بندی شده آن را به ترتیب ببینید:



http://www.humyo.com/10158513/che_mikhastem_part1.wmv



http://www.humyo.com/10158513/che_mikhastem_part2.wmv



http://www.humyo.com/10158513/che_mikhastem_part3.wmv



http://www.humyo.com/10158513/che_mikhastem_part4.wmv


دانلود از سايت 4 شيرد:
قسمت اول و دوم ۱۷۸ مگا بایت - زيپ شده

قسمت سوم ۱۰۲ مگا بایت - زيپ شده

قسمت چهارم ۱۴۸ مگا بایت - زيپ شده

ضمنا براي مشاهده پخش آنلاين(15 قسمتي بالا) اين مستند ، ميتوانيد به "اين صفحه" مراجعه نماييد

8 نظرات :: مستند “چه می خواستیم چه شد” در پاسخ به مستند "شاخص" سيماي ضرغامي

  1. سلام. من همونم كه براي نماهنگ بايد به پاخيزيم درخواست دادم. چرا تو سايت مديافاير آپلود نميكنيد. اينجوري اگه اينترنت قطع بشه مي شه resume كرد. الان هر چقدر هم حجم فايلها كوچك باشه امكان قطع شدن اينترنت زياده و دانلود بي فايدس.
    ضمنا از ضحمات شما خيلي ممنونم. تا اونجايي كه من فهميدم مسئولان اين سايت ايراني هاي مقيم خارجند. واقعا دمتون گرم.

  2. سلام

    دوست عزيز ما هم مثل شما با مشكلات اينترنت روبرو هستيم ولي شايد گاهي كمتر(بعضي مواقع هم به اينترنت ماهواره اي دسترسي داريم) و لذا توضيح هم داديم كه در حال حاضر بخاطر مشكلات اينترنت و حجم بالاي فيلمهاي فعلي نميتوانيم آنها را به مديا هم منتقل كنيم تا بخش آنلاين را هم در سايت قراردهيم ، تا زماني كه كيفيت اينترنت در داخل به حالت عادي برگردد يا دسترسيمان به اينرنت ماهواره اي برقرار شود و البته دوستاني نيز در خارج از كشور در اين مهم به ما ياري ميرسانند. مطمئن باشيد بمانند كليپ قبلي اين را هم در مديا فاير نيز قرار خواهيم داد (اولويت ما ابتدا مكانهايي است كه امكان بخش آنلاين فيلم در آنجا وجود داشته باشه و بعد مكانهايي كه فقط مخصوص آپ و دان است.

    احتمالا اگر وقت كنيم پيش از راهپيمايي يا همين امشب لينكهاي مديافاير را قرار خواهيم داد


  3. همانطور كه قول داده بوديم

    لينك 15 قسمتي در مديافاير و زيپ شده در پست قرار داده شد.

    ضمنا براي كليپ "بايد بپاخيزيم" در پست خودش انجام شده.

    دوست عزيز البته جهت اطلاع شما اينكه از 4شيرد هم قابليت رزوم شدن وجود دارد و نميدانيم شما چرا نميتوانيد از اين قابليت استفاده كنيد!

    ارس

  4. سلام
    مطمئنيد لينكا درستن؟
    من 15 قسمت رو از 4 شير دانلود كردم ولي همه نصفه ان
    اون 4 قسمت زيپ شده هم اصلن باز نميشن
    اين 15 قسمت مديا فاير هم لينكا باز نميشن .

  5. من هم 15 قسمتي را دانلود كردم و هم 4 قسمتي را و هم 4 قسمتي زيپ شده را، و همگي سلام است و از هر دو نوع سي دي براي تكثير آماده كردم. فكر كنم شما به بديل قطع شدن مكرر خط اينترنتتان فايلها ناقص دانلود شده و بهتر است براي دانلود از برنامه اوربيت استفاده نماييد.

    البته در 15 قسمتي 4شيرد، قسمت 14هم مشكل داشت كه اطلاع دادم و مسئولين اين سايت رفع اشكال كردند و من پس از دانلود مجدد در اين قسمت هم ديگر مشلي نداشتم.

    البته لينكهاي مديافاير را ديگر چك نكردم.

  6. من هم همين الان دارم از مديافاير دانلود ميكنم و تا فايل 9 براحتي دانلود كرده ام و فايلهاي زيپ هم بدون مشكل باز شده اند و به احتمال زياد نبايد تا آخرين قسمت مشكلي داشته باشم. اگر به مشكل برخورد كردم همينجا اطلاع ميدهم

  7. سلام از زحمتتون ممنونم لطفا این صفحه را حالا حالا ها از سایت بر ندارید چون با سرعت کم ایترنت و حجم بالای فایل ها کم کم باید دانلود کرد.

  8. اين ليتک ها در وبلاگ فيلم اضافه شده اند
    نسخه با کيفيت بالا مستند “چه مي خواستيم _ چه شد “را مي توانيد از لينک زير دانلود کنيد – اين نسخه داراي حجمي حدود 1.8 گيگا بايت است

    mediafire.com

    http://www.mediafire.com/?sharekey=36538af42a457e0ed6baebe61b361f7c4e80becf4bcbb1e3f88875faa4c6c51e

    نسخه موبايل با حذف زير نويس ها و حاشيه سبز و در سه حجم44 ،70 و 125 مگ تقديم به دوستاني که درخواست نسخه کم حجم را داشتند

    دوستاني هم که اينترنت پرسرعت ندارند به سادگي و با يک کارت اينترنت دو ساعته مي توانند نسخه 44 مگابايتي را دانلود کنند

    نسخه 44 مگ

    http://www.mediafire.com/file/mzmimjm0mwa/che_mikhastem_mobile_smalest_size_44MB.3gp

    نسخه 70 مگ

    http://www.mediafire.com/file/mjvwdnjjf0n/che_mikhastem_mobile_standard_quality_71MB.3gp

    نسخه 125 مگ mediafire.com



    http://www.mediafire.com/file/iuctmmmmmyt/che_mikhastem_mobile_balanced_quality_125MB.3gp

جديدترين ديدگاه خوانندگان