بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

دیدار خانواده شهید بهشتی با همسران تاجزاده، میردامادی و شهید باکری

دیدار خانواده شهید بهشتی و همسران تاجزاده و ميردامادي با خانواده شهید باکری:
امروز سکوت ، بی تفاوتی و عافیت طلبی گناه بزرگی است

. ادامه راه سبز(ارس): خانواده سید شهدای 7 تیر و خانم ها محتشمی پور و مجردی به اتفاق به دیدار خانواده شهید باکری رفتند تا بار دیگر ضمن دلجویی از اسائه ادب به پیشگاه این خانواده معظم و دیگر خانواده های شهدای راه آزادی و استقلال کشور، با ایشان و آرمان های شهدا تجدید میثاق کنند. در این دیدار که در خانه شهید باکری صورت گرفت همسر شهید ضمن بیان خاطراتی از باکری بزرگ زنده و شاهد بودن او را در لحظه لحظه زندگی خود مورد تأکید قرار داد و گفت من حضور رضایتمندانه او را این روزها بیش از هر زمان دیگری در میان خانواده حس می کنم و از خدا و روح پاک خودش برای زندگی عزتمندانه مدد می گیرم.

صبح امروز(جمعه) خانواده شهید بهشتی با همسران تاجزاده و میردامادی دو شاکی از دخالت نظامی در انتخابات در منزل سید مصطفی تاجزاده دیدار کردند. در این دیدار که برای دومین بار پس از دستگیری مجدد تاجزاده توسط یادگاران شهید بهشتی اولین رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت، نسبت به دربند بودن خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام اظهار تأسف شد.

همسران دو شاکی مظلوم که به جای رسیدگی به شکایتشان، خود در اسارت نظامیان به سر می برند، ضمن تشکر از میهمانان گرانقدرشان، پایداری همسرانشان را در جهت احقاق حق خود و مردم افتخاری بزرگ و قدرشناسی مردم را نسبت به آنان بزرگترین سرمایه و پشتوانه برای ادامه این مسیر دانستند وتأکید کردند که همه ما و شما میراث داران ارزش های انقلاب اسلامی و نیز خانواده های معظم شهدا در قبال حفظ این ارزش های والا مسئولیم و امروز زمان روشنگری است و سکوت و بی تفاوتی و عافیت طلبی گناه بزرگی است که عقوبت سختی برای خود ما و کشور و جامعه مان خواهد داشت.

لازم به ذکر است پس از این ملاقات، خانواده سید شهدای ۷ تیر و خانم ها محتشمی پور و مجردی به اتفاق به دیدار خانواده شهید باکری رفتند تا بار دیگر ضمن دلجویی از اسائه ادب به پیشگاه این خانواده معظم و دیگر خانواده های شهدای راه آزادی و استقلال کشور، با ایشان و آرمان های شهدا تجدید میثاق کنند. در این دیدار که در خانه شهید باکری صورت گرفت همسر شهید ضمن بیان خاطراتی از باکری بزرگ زنده و شاهد بودن او را در لحظه لحظه زندگی خود مورد تأکید قرار داد و گفت من حضور رضایتمندانه او را این روزها بیش از هر زمان دیگری در میان خانواده حس می کنم و از خدا و روح پاک خودش برای زندگی عزتمندانه مدد می گیرم.

وی هم چنین ناگفته هایی را از زندگی خود و همسر شهید همت پس شهادت عزیزانشان به زبان آورد که موجبات تأثر شدید میهمانان دردآشنایش شد و اظهار امیدواری کرد که به زودی بتواند بخشی از آن ها را به اطلاع مردم جویای حقیقت که متأسفانه بسیاری از برداشت هایشان مبتنی بر مطالب تحریف شده و کذب است، برساند.

در پایان همگی بر ضرورت نوشتن و بیان خاطرات خانواده های شهدا به ویژه همسران آنان و نیز دیگر خدمتگزاران انقلاب برای پاسداری از تاریخ انقلاب و دفاع مقدس تاکید کردند و خانم امیرانی جسارت کسانی را که برای آنان ونوع ارتباطات و معاشرت ها و نحوه زندگی شان تعیین کلیف می کنند، نشانگر عدم شناخت درست، ضعف ایمان و خودبزرگ بینی شان دانست.

لازم به ذکر است سید مصطفی تاجزاده در ملاقات با همسرش ضمن تقبیح این گونه اسائه ادب ها و جسارت ها از ناحیه حزب پادگانی پیشنهاد کرده بود که یکی از سربازان این حزب را از این پس به مناسبت شرایط و جایگاهش ملاحسین بخوانند.

1 نظرات :: دیدار خانواده شهید بهشتی با همسران تاجزاده، میردامادی و شهید باکری

  1. اینا ازونایی که روی مواضعشون موندن بیشعور ترن چون غیر از بی شعوری نون به نرخ روز خور هم هستن،غافل ازینکه نرخ روزم اشتباه فهمیدن اینا آخرش مصداق ازینجا مونده ازونجا رونده اند.خاک بر سرشون.اگه راست میگی نظرمو سانسور نکن

جديدترين ديدگاه خوانندگان