بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

اعلام آمادگی رئیس پلیس کشور برای اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها!!!

اعلام آمادگی رئیس پلیس کشور برای اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها!!!

. ادامه راه سبز(ارس): رئیس پلیس کشور ادعا کرد که محبوبیت پلیس در یک سال اخیر افزایش یافته و در عین حال از آمادگی نیروی انتظامی برای قرار گرفتن در کنار دولت در زمان اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار احمدی‌مقدم در خطبه‌های پیش از نماز جمعه، با تاکید بر این‌که نیروی انتظامی در اوج آمادگی قرار داد و هیچ زمانی تا این حد در آمادگی و اقتدار قرار نداشته است، تاکید کرد: نیروی انتظامی قطعا در هنگام اجرای طرح تحول اقتصادی و دیگر قوانین در کنار دولت خواهد ماند و مردم را در برابر خطرات محافظت خواهد کرد!!!. (چه همخواني اي دارد اقتصاد! با نظامي گري؟!)

احمدی مقدم با تکرار این ادعا که “ماموران نیروی انتظامی در مهار فتنه سال گذشته مظلومانه آسیب دیده‌اند”، به تخلفات گسترده برخی ماموران انتظامی در بازداشتگاه کهریزک و دیگر بازداشتگاهها اشاره نکرد و در عوض گفت: بصیرت و آگاهی ماموران نیروی انتظامی در فتنه بزرگ سال گذشته سبب شد هیچ یک از نیروی انتظامی راه را گم نکرده و در کناری تنها نظاره‌گر جریان نباشند و با عزم و اراده در دفاع از امنیت کشور گام بردارند.

وی همچنین بدون اشاره به مرگ دست‌کم چهار نفر در بازداشتگاه نیروی انتظامی، ادعا کرد که ماموران نیروی انتظامی تلاش ‌کرده‌اند که با کاربرد حداقل زور و خشونت از موج فتنه عبور کنند! تا جایی که به گفته وی بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته در پایان سال گذشته میزان محبوبیت و اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزایش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام این‌که ماموران نیروی انتظامی با بصیرت و هوشمندی و اشراف اطلاعاتی به کانون‌های فتنه اجازه فعالیت به بقایای فتنه‌گران را نمی‌دهند، اظهار کرد: کسانی که می‌خواهند با تکیه بر تحریم‌های اقتصادی حلقه مکمل دشمن در داخل کشور باشند و با به راه‌اندازی فتنه‌های اقتصادی و اعتصابات موجب بی‌نظمی در داخل کشور شوند، برخورد می‌شود.

وی همچنین بدون اشاره به ناکامی‌ها و بدقولی‌های مکرر دولت، احتمال ایجاد اغتشاش در زمینه مسائل اقتصادی را مطرح کرد و افزود: دشمنان سعی دارند با تهدیدات اقتصادی جامعه را به نقطه‌ای برساند که آنان را به نافرمانی و اغتشاشات مدنی سوق دهند.

وی حمایت از جریانات براندازانه و مقابله با اجرای احکام اسلامی، تخریب چهره‌های نظام، اختلاف افکنی، آشوب و حمایت از جریان فتنه را از نشانه‌های از فشارهای سیاسی بر جامعه دانست و در عین حال ادعا کرد: در فتنه سال گذشته، دشمنان خارجی چندین ماه در حال آماده‌سازی تدارکات این فتنه بودند و در نهایت در شب عملیات تمام رسانه‌های آنان به صورت اتاق جنگ شروع به هدایت اغتشاشات در داخل کشور کردند.

احمدی مقدم افزود: فتنه سال گذشته دارای پشتوانه طولانی بوده است و در ساعتی معین و با صادر شدن رمز عملیات بروز پیدا کرد که به لطف خدا و همچنین به یومن حضور مقام معظم رهبری و وجود نیروی انتظامی آماده، بصیر و مردم آگاه، ناکام ماند.

وی در عین حال ناکارآمدی مجموعه تحت مدیریت خود در کنترل مجرمان و انجام وظایف خود را نیز به گردن معترضان انداخت و گفت: فتنه سال گذشته ماموران نیروی انتظامی را هشت ماه درگیر کرد، فتنه سال گذشته منجر به افزایش جرایم، تجری و آزادی عمل مجرمان شد، چرا که ماموران نیروی انتظامی برای مقابله با اغتشاشات به خیابان‌ها آمده بودند و نمی‌توانستند به مقابله با مجرمان و سارقان بپردازند. در این مدت هشت ماه مجرمان تا حدی آزادی عمل پیدا کردند و ما شاهد افزایش جرایم بوده‌ایم!

0 نظرات :: اعلام آمادگی رئیس پلیس کشور برای اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها!!!

جديدترين ديدگاه خوانندگان