بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

نماهنگي با سرود زيباي «جوان ايراني»

نماهنگ با سرودي زيبا بنام "جوان ايراني" تقديم به جوانان سبز وطن

ادامه راه سبز(ارس): نماهنگي زيبا با سرود زيباتري بنام "جوان ايراني" توسط تعدادي از جوانان سبز ميهن تهيه و تنطيم شده كه تقديم به تمامي جوانان سبز وطنمان ميگردد:

بر پيشانيت بوسه ميزنم ؛ ميستايم تورا ؛ جوان ايراني

دانلود flv حجم 15 مگ

3 نظرات :: نماهنگي با سرود زيباي «جوان ايراني»

  1. جوانان ايراني به خود مي بالند كه راه سرنگوني ديكتاتورها را به تمام جوانان جهان آموختند و ديكتاتور ما هم بداند كه بزودي او هم به همراه ديكتاتورهاي مصر و تونس و اردن و ... سرنگون خواهد شد، كه اين وعده خداوند است

  2. در آستانه سالگرد انقلاب اسلامی محمد حسین کروبی فرزند ارشد مهدی کروبی که صبح امروز به اوین فراخوانده شده بود، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد. به گزارش سحام نیوز حسین کروبی که برخلاف آقازاده های آن دوران، از سن ۱۵ سالگی در جبهه های جنگ و عملیات های بزرگ نظیر فتح المبین، بیت المقدس در آزاد سازی خرمشهر، والفجر مقدماتی و … بعنوان نیروی عملیانی حضور داشته است، امروز صبح بدلیل نقد بانیان اصلی جنایت کهریزک دستگیر و روانه زندان شده است. حسین کروبی در مقطع افشای آن جنایات مواضع آقای کروبی را بیان می کردند.

    بدنبال افشای جنایت تکان دهنده در کهریزک و سایر بازداشتگاه ها در تعرض به جوانان کشور توسط آقای کروبی، نزدیکان ایشان به طرق مختلف تحت فشار سیستم امنیتی کشور قرار گرفته اند. آنچه موجب تاسف است این واقعیت است که به جای برخورد با آمران و عاملان اصلی جنایات صورت گرفته در بازداشتگاه ها، افشاء کنندگان آن جنایات تاریخی مورد هجمه و حمله سیستم امنیتی کشور قرار گرفته اند.

    تکمیلی: حسین کروبی دقایقی پیش آزاد شد. این درحالی است که نیروهای امنیتی اطلاع داده بودند که وی آزاد نخواهد شد از این رو سایت سحام نیوز پس از گذشت چند ساعت اقدام به انتشار خبر بازداشت نموده بود.

  3. ای جوان ایرانی بشنو پند دلیرانت.(از دشمن بزرگ نباید ترسید.اما باید از صوفی منشی جوانان واهمه داشت.جوانی که از آرمانهای بزرگ فاصله گرفت نه تنها کمک جامعه(ایران)نیست بلکه باری به دوش هموطنانش است(نادر شاه افشار)

    ای جوان ایرانی بشنو پند دلیرانت را.(کیست که نداند مردان بزرگ از درون کاخهای فرو ریخته به قصد انتقام بیرون می آیند انتقام از خراب کننده و ندای از درونم میگفت بر خیز ایران تو را فراخوانده است و بر خواستم)(نادر شاه افشار).

    ای جوان ایرانی بشنو پند دلیرانت را(وقتی پا در رکاب اسب می نهی بر بال تاریخ سوار شده ای شمشیر وعمل تو ماندگار می شود چون هزاران فرزند به دنیا نیامده این سرزمین آزادی اشان را از بازوان واندیشه ما می خواهند.پس با عمل خود می آموزانیم که پدرانشان نسبت به آینده آنان بی تفاوت نبوده اند و آنان خواهند آموخت آزادی اشان را به هیچ قیمت و بهایی نفروشند(نادر شاه افشار)

    ای جوانان ایرانی بشنوید سخن دلیرانت را.من تو را سندان(نامی که به یعقوب لیث صفاری نسبت داده شد.به خاطر استقامت و پایداری برای آزادی ایران و رسمی کردن زبان پارسی .قتل و عام خوارج )می خواهم .ای جوانان میهن آینده گان مارا هم چون سندان می خواهند.....(شوریده حال)

جديدترين ديدگاه خوانندگان