بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

چهلم رامین پوراندرجانی با حضور دانشجویان و فعالان سیاسی برگزار شد

مراسم چهلم رامین پوراندرجانی با حضور دانشجویان و فعالان سیاسی برگزار شد

. ادامه راه سبز«ارس»: پنجشنبه بیست وششم آبان مجلس ختمی به مناسبت چهلمین روز درگذشت دکتر رامین پور‌اندرجانی (پزشک قتلگاه کهریزک) در تبریز منعقد شد. به گفته شاهدان عینی حضور نیرو­های امنیتی و مأموران لباس شخصی در این مراسم مشهود بوده‌است.

بر اساس گزارش‌های دریافتی با وجود جو امنیتی حاکم، بسیاری از دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی سهند تبریز، دانشگاه سراسری تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم شرکت کرده بودند. علاوه بر دانشجویان، برخی از اعضای نهضت آزادی ایران و جبهه مشارکت منطقه آذربایجان شرقی نیز در این مراسم حضور داشتند. پیام تسلیتی نیز از طرف دانشجویان دانشگاه‌های تبریز به خانواده پوراندرجانی تسلیم شد که متن آن به شرح زیر است:

یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه

سپیده امروز را در حالی به استقبال رفتیم که چهل روز از سفر حزن­انگیز رامین­مان می­گذرد. پیش از این نیز بار­ها و بارها در داغ نداها و سهراب­هایمان سرشک غم بر دیدگان جاری ساخته بودیم. رامین و سهراب را شاید تا دیروز عده کمی از آشنایان و دوستان نزدیک می‌شناختند اما امروز هر جوانی خود را سهرابی می­داند و هر پدری حلول روح رامین را در تجسد فرزندش نظاره­گر است.

ما را در غم از دست دادن رامین شریک خود بدانید. ما، همه فرزندان ایران، امروز صاحبان عزای رامین­مان هستیم و می­دانیم تا زمانی که دل در گرو عشق به ایران عزیزمان بسته­ایم سوگ­ها خواهیم دید. اما بدانید که به عهدی که با رامین بسته­ایم پایبند خواهیم ماند، چرا که:

سهراب مرده راست غمی سنگین ............. اما غمی که افکند از پای نیست

جمعی از دانشجویان سبز
دانشگاه‌های تبریز، صنعتی سهند تبریز و آزاد تبریز

0 نظرات :: چهلم رامین پوراندرجانی با حضور دانشجویان و فعالان سیاسی برگزار شد

جديدترين ديدگاه خوانندگان