بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

مجلس نمایندگان آمریکا لایحه تحریم بنزین ایران را تصویب کرد

مجلس نمایندگان آمریکا لایحه تحریم بنزین ایران را تصویب کرد


. ادامه راه سبز«ارس»: مجلس نمایندگان آمریکا روز سه‌شنبه در تداوم اتخاذ سیاست‌های خصمانه علیه ایران، تحریم‌هایی را علیه تهران تصویب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، مجلس نمایندگان آمریکا در اقدامی غیرمسئولانه طرح جدیدی را برای محدود کردن واردات بنزین به ایران تصویب کرده است.

مصوبه مجلس نمایندگان به «باراک اوباما»، رئیس‌جمهوری آمریکا اجازه می‌دهد شرکت‌های فروشنده بنزین به ایران، شرکت‌های بیمه‌کننده بنزین وارداتی این کشور و شرکت‌هایی را که نفتکش در اختیار آن می‌گذارد، تحریم کند.

این تحریم ها شامل منع موسسه‌های مالی آمریکا مانند صندوق ضمانت صادرات‌ و ‌واردات این کشور به اعطای خدمات به این شرکت‌ها است.

این لایحه پیش از آن‌که تبدیل به قانون شود باید به تصویب سناى آمریکا برسد.

مجلس سنا نیز طرح مشابهی را در دستور کار دارد و گفته می‌شود با توجه به نزدیکی تعطیلات پایان سال میلادی، سنا در سال آینده این طرح را بررسی می‌کند. این مصوبه، قانون منع سرمایه‌گذاری در بخش انرژی ایران را گسترش می‌دهد.

این مصوبه مجلس نمایندگان با رای مثبت ۴۱۲ نماینده در برابر ۱۲ رای مخالف به تصویب رسید.

این در حالی است که مخالفان این طرح نگرانی خود را از تاثیر منفی جلوگیری از واردات بنزین به ایران اعلام کرده‌اند.

«ران پال»، نماینده جمهوری خواه کنگره گفت: «تحریم‌ها مردم ایران را در برابر آمریکا متحد می‌کند.»

هم‌زمان دولت آمریکا هم نگرانی‌هایی را در این باره اعلام کرده است.

«جیمز استاینبرگ»، معاون وزیر خارجه آمریکا هم هفته گذشته در نامه‌ای به رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنا از تلاش‌های شدید دیپلماتیک کشورش برای افزایش فشار جامعه بین‌المللی علیه ایران خبر داد و از تاثیر منفی تحریم‌های احتمالی بر حمایت جهانی از تلاش‌های کاخ سفید ابراز نگرانی کرد.

ایران همواره بر صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای خود تاکید دارد اما غرب به رهبری آمریکا سعی دارد این برنامه را غیر صلح آمیز جلوه دهد

0 نظرات :: مجلس نمایندگان آمریکا لایحه تحریم بنزین ایران را تصویب کرد

جديدترين ديدگاه خوانندگان