بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

سید محمد خاتمی به عیادت علی کروبی رفت

سید محمد خاتمی به عیادت علی کروبی رفت


>. ادامه راه سبز«ارس»: رئیس جمهور سابق کشورمان با حضور در منزل فرزند رئیس مجلس اصلاحات از او عیادت کرد.

به گزارش «پارلمان‌نیوز»، حجت الاسلام سیدمحمد خاتمی برخی وقایع رخ داده در 22 بهمن را قابل تصور و بسیار تاسف‌بار عنوان کرد.

در این دیدار که حجت الاسلام مهدی کروبی نیز حضور داشت علی کروبی با شرح بخشی از رفتار ناپسند و به دور از انسانیت نیروهای خودسر با وی، خطاب به رئیس دولت اصلاحات اظهار داشت:«متاسفانه افرادی به نام اسلام، از هرگونه رفتار غیر انسانی و غیر اخلاقی در جهت خواسته خود استفاده می‌کنند.»

وی همچنین به تشریح ناسزا و رفتارهای این عوامل خودسر پرداخت.

خاتمی با اشاره به تلاش عده معدودی از عوامل خودسر و تندرو برای اخلال و به آشوب کشیدن راهمپایی 22 بهمن به شدت از رفتارها در این روز تاریخی از سوی عده‌ای که خود را منسوب به نظام کرده‌اند ابراز تاسف کرد.

رئیس‌جمهور سابق کشورمان در پایان این دیدار یک جلد کلام‌الله مجید را به رسم یادبود به علی کروبی هدیه داد.

==========
پيوندهاي مرتبط با اين پست:
» نامه سرگشاده فاطمه کروبی به خامنه ای: تا دیر نشده به داد جوانان بی نام و نشان برسید + (تصاوير جراحات علي كروبي)

3 نظرات :: سید محمد خاتمی به عیادت علی کروبی رفت

  1. با طرح جملاتی مثل نیروهای خود سر که خود را به نظام منسوب کرده اند ، چه مسئله ای حل می شود و آیا خود این یک دروغ بزرگ نیست ؟
    آقای خاتمی آن نیروها نه خود سر ونه منسوب به نظام اند !
    مستقیما از رهبری دستور می گیرند
    چرا خودتان را گول می زنید ؟

  2. يک سوال دارم آقاي خاتمي از محل زخم ايشان هم عيادت کردند يا نه

  3. مگر شما وظيفه اطلاع رساني ندارين
    آقاي کروبي مي گفت زخم شده است
    خوب يک عکس از زخمش بذاريد مردم
    جنايتهاي حکومت را ببينن

جديدترين ديدگاه خوانندگان