بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

توصیه مجمع روحانیون به روزنامه مرتضی نبوی: خود را بازیچه دست قرار ندهید

توصیه مجمع روحانیون به روزنامه مرتضی نبوی:
خود را بازیچه دست قرار ندهید

. ادامه راه سبز(ارس): در پی درج خبری در روزنامه رسالت مبنی بر انشقاق و دودستگی در مجمع روحانیون مبارز و تعطیلی جلسات شورای مرکزی این تشکل روحانی اصلاح طلب،روابط عمومی مجمع روحانیون مبارز با با ارسال نامه‌ای به مدیریت روزنامه رسالت ضمن تکذیب این خبر به مدیریت این روزنامه توصیه کرد که در بازی‌های باند قدرت کمتر خود را بازیچه دست سایت‌های مشکوک که ساختار اخلاق و دیانت را در این کشور شکسته اند قرار دهد.

به گزارش «پارلمان‌نیوز»،متن این نامه بدین شرح است:
مدیریت محترم روزنامه رسالت

در آن جریده خبری در رابطه با جلسات مجمع روحانیون مبارز درج گردیده است و در این خبر به دروغ بحث اختلاف و دو یا چند دستگی بین اعضاء مجمع مطرح شده است،و نیز به دروغ موضوع اختلاف و چند دستگی حمایت یا تخطئه دو برادر عزیز و رشید آقایان مهندس میرحسین موسوی و جناب حجت‌الاسلام و المسلمین کروبی عنوان گردیده است و نتیجه این اختلافات را به حد نصاب نرسیدن جلسات مجمع و سرانجام تعطیلی جلسات دانسته است.

باید به اطلاع خوانندگان آن جریده برسد که هر سه مطلب از اساس کذب محض است و هیچ بهره‌ای از واقعیت در آن نیست.

جلسات مجمع بطور منظم و مرتب برگزار شده است و خبر آن نیز همیشه در سایت‌ها و بعضی رسانه‌ها به اطلاع عموم رسیده است و تنها جلسه‌ای که مصادف با ایام شهادت امیر المؤمنین (ع) و لیالی قدر می‌باشد تعطیل اعلام گردیده است.

ضمناً اخراج هیچ یک از اعضاء مجمع در جلسات مطرح نشده است.

لازم است اعلام شود که مجمع روحانیون مبارز ضمن قدردانی از آقایان موسوی و کروبی به شدت هرگونه اهانت به این دو خدمتگزار انقلاب و کشور را محکوم می‌کند و از اهانت کنندگان نیز صریحاً اعلام بیزاری و انزجار می‌نماید.

در پایان به آن جریده توصیه می‌شود در بازی های باند قدرت کمتر خود را بازیچه دست سایت‌های مشکوک که ساختار اخلاق و دیانت را در این کشور شکسته‌اند قرار دهد.

روابط عمومی مجمع روحانیون مبارز

0 نظرات :: توصیه مجمع روحانیون به روزنامه مرتضی نبوی: خود را بازیچه دست قرار ندهید

جديدترين ديدگاه خوانندگان