بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

بيماري مزمن احمدي نژاد شديدا مسري است

ذوالنور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:
صهیونیست ها قصد نابود کردن امام زمان را دارند!!

. ادامه راه سبز(ارس): مجتبی ذوالنور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ایران گفته است که "صهیونیست ها" مراقب ظهور امام دوازدهم شیعیان هستند و قصد دارند که به محض مشاهده، او را به قتل برسانند.به گزارش خبرگزاری فارس ایران، آقای ذوالنور که دوشنبه شب در دانشگاه قم اظهار نظر می کرد همچنین نسبت به آنچه "خطر بزرگ مسیحیت صهیونیست" برای جهان خواند هشدار داد.او به گروه های مذهبی مسیحی موسوم به "اوانجلیست ها" در آمریکا که از اسرائیل حمایت می کنند اشاره داشت.

او گفت: "طبق آموزه های دینی صهیون در آخرالزمان جنگ بزرگی رخ خواهد داد که در آن 400 تا 600 میلیون نفر از مسیحیان و یهودیان کشته خواهند شد و به قطع وقتی مقتولین از یهود و مسیح باشند، قاتلین آنها از مسلمانان خواهند بود و به همین دلیل است که دشمن بزرگ آنها مسلمانان خواهد شد." او افزود: "طبق آموزه های دینی صهیونیست در آخرالزمان دیکتاتوری با مشخصات دجال بر جهان حاکم می شود که آماده ساز رجعت حضرت مسیح خواهد بود. این فردی که قرار است ظهور و حضورش آماده ساز حکومت مصلح کل یعنی عیسی مسیح باشد از نظر آنها حضرت مهدی است و در راه دستیابی به ایشان از هیچ اقدامی دریغ نمی ورزند."

آقای ذوالنور در بخش دیگری از سخنانش به "طرح کشتن امام زمان" اشاره کرد: "صهیونیست ها برای مکان های زیارتی همچون مکه، کوفه، کربلا، کاظمین و ... که احتمال حضور مهدی در آنجا رفته است، تدبیرات امنیتی خاصی اندیشیده اند و به سربازانشان ماموریت داده اند که هر کجا فردی را با این ویژگی ها دیدند فورا بکشند و حتی ریسک دستگیری او را نیز نکنند، زیرا او انسان بسیار شگفت انگیز و خطرناکی است."

محمود احمدی نژاد نیز قبلا ادعا کرده بود که آمریکا قصد جلوگیری از ظهور امام زمان را دارد. او آذر ماه سال 1388 در اشاره به حمله آمریکا به عراق گفته بود که او "اسنادی!" دارد که نشان می دهد آمریکایی ها "همه این نقشه ها را کشیده اند که جلوی ظهور حضرت را بگیرند و می دانند ملت ایران زمینه ساز این حادثه بوده و یاران این حکومت خواهد بود." (ارس: اين ويروس توهم واقعا مسري ست! حتي بعد از تكثير، ورژنهاي جديد بسي متوهمتر هم ميشوند!)

مهدی خلجی پژوهشگر مسائل اسلامی، در مصاحبه با بی بی سی گفت: آقای ذوالنور و هم فکران او تاریخ خودشان را بلد نیستند و تاریخ مسیحیان و یهودیان را هم به طریق اولی نمی دانند و همه چیز را با همه چیز قاطی می کنند.آقای خلجی می گوید این رویکرد یعنی منطبق کردن علائم آخرالزمان به اسرائیل و آمریکا و غرب، اولین بار در دهه 1980 در بین آخر الزمانی های سنی به وجود آمد.

او گفت: "تا پیش از آمدن احمدی نژاد اصلا گفتار آخرالزمانی که در ایران بود ابدا سعی نمی کرد که این مصداق های آخر الزمان را در یک پهنه جهانی شناسایی کند و این یک امر کاملا وارداتی است و تاثیر آخرالزمان گرایی سنی بر شیعه است."آقای خلجی می گوید که آقای احمدی نژاد و متحدانش می خواهند با طرح این مسائل یک توجیه مذهبی برای سیاست رویارویی با غرب پیدا کنند، زیرا "آن توضیحات ایدئولوژیک سی سال پیش دیگر کافی نیست."

0 نظرات :: بيماري مزمن احمدي نژاد شديدا مسري است

جديدترين ديدگاه خوانندگان