بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

درگیری درب منزل مهدی کروبی؛ تیراندازی و حمله با کوکتل ملوتوف + فيلم

در پنجمين شب متوالي، حملهء وحوش و ارازل بسيجي به منزل كروبي:
شكستن درب و يورش به ساختمان؛ تیراندازی و حمله با کوکتل ملوتوف

. ادامه راه سبز(ارس): از دقایقی پیش وحوش و ارازل بسيجي و سپاه وابسته به قرارگاه شهید محلاتی براي پنجمين شب متوالي به منزل مهدی کروبی حمله كردند. نیروهای بسیج با استفاده از سلاح گرم اقدام به حمله به منزل مهدی کروبی نمودند.

آنها پس از شکستن درب منزل اقدام به ورود به ساختمان کردند. نیروهای محافظ به مجبور به تیراندازی هوایی شدند. این افراد در شب قدر با هدف ایجاد رعب و وحشت اقدام به این کار کردند.

متاسفانه نیروهای انتظامی علی رغم حضور در صحنه تاکنون اقدامی نکردند.

پنجشنبه شب





چهارشنبه شب



خبر تكميلي: آقای یاری سرتیم محافظان کروبی به بیمارستان منتقل شد

سر تیم محافظان مهدی کروبی که برای صحبت با مهاجمین به سمت آنان رفته بود، به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت به حالت اغما فرو رفت. در پی این اقدام آقای یاری به سرعت به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش خبرنگار سحام نیوز، افراد مهاجم ضمن تیر اندازی به ساختمان، اقدام به قطع کردن تمامی چراغ های خیابان کرده اند. منزل همچنان در محاصره ی این نیروهای مهاجم است.

همچنین در اقدامی دیگر لوله های انتقال آب را تخریب کردند وموجب قطع آب شده اند.

متاسفانه نیروهای انتظامی صحنه را به طور کامل ترک کردند!.

سحام نیوز

3 نظرات :: درگیری درب منزل مهدی کروبی؛ تیراندازی و حمله با کوکتل ملوتوف + فيلم

  1. سحام نیوز: مهدی کروبی در پیامی از مردم خواست تا امشب از حضور در اطراف منزل ایشان به شدت خودداری کنند.

    به گزارش خبرنگار سحام نیوز مهدی کروبی در این پیام کوتاه بر حفظ جان و امنیت مردم تاکید کرده و از آنان درخواست نمود که امشب از حرکت به سمت منزل ایشان خودداری کنند. ایشان همچنین از همه همسایگان و عزیزانی که دراین پنج شب مورد آزار و اذیت قرار گرفتند پوزش خواسته و طلب بخشش نمودند.

    مهدی کروبی در همین راستا به خبرنگار ما گفت: دراین شب مبارک، آنچه را که خداوند برایم مقدر کرده باشد با تمام وجود پذیرایم و تا آخرین لحظه از حقوق مردم کوتاه نخواهم آمد.

    ایشان همچین در پی تاکید محافظان و اطرافیان حاضر به ترک ساختمان نشدند و گفتند که تا آخر ایستاده ام.

  2. جرس: در آستانه روز قدس بسیجیان مسلح با تیراندازی و پرتاب کوکتول مولوتوف به منزل کروبی حمله کردند. این عده که موفق به شکستن در ورودی منزل شده بودند با مقاومت محاقظان و تیراندازی متقابل نتوانستند به طبقات راه یابند.

    محمد تقی کروبی فرزند مهدی کروبی، با بیان این مطلب به جرس گفت: مهاجمان به اسلحه سرد و گرم و مواد آتش زا مسلح هستند و خطر جدی برای جان آقای کروبی وجود دارد. نیروی انتطامی نیز با وجود تماسهای مکرر تا کنون از حاضر شدن در صحنه خودداری کرده است.

    وی افزود: بر اثر در گیری بین محافظان و مهاجمان مسلح که سر و صورت خود را پوشانده اند، در منزل تیراندازی رخ داده و موجب وحشت فراوان برای دیگر ساکنان شده است.

    محمدتقی کروبی با بیان اینکه پدرش آرامش خود را لحظه ای از دست نداده است، گفت: در همین لحظات پدرم درباره یورش مسلحانه به منزل آرام و با متانت به خانواده و نزدیکان و محافظان می گوید که محکم باشند و نگران نباشند. اینگونه مسائل ایشان را نسبت به راه و هدفی که برگزیرند مقام تر و راسخ تر می کند.

    وی در این گفتگو که در میان صدای تیراندازی انجام می شد، تاکید کرد که اینجا وضعیت جنگی حاکم است و نیروهای بسیج و لباس شخصی ها به ساختمان حمله کردند. تلفن ما در میان هیاهوی بیرون قطع شد.‬

    همچنین حسین کروبی فرزند دیگر شیخ اصلاحات، با بیان این که "اینجا فلسطین شده است"، گفت: دارند به شیشه های خانه شلیک می‌کنند. محافظ‌ ها هم مجبور به تیراندازی شدند. اینجا واقعا فلسطین شده."

    در هنگام این گفت و گو، لحظه ای صدای فریادها و تیراندازی قطع نشد و حسین کروبی که بیش از این امکان صحبت نداشت تنها اضافه کرد: گاز اشک آور انداختند داخل خانه، معلوم نیست چه می خواهند و چه کار دارند می کنند.

    نیروهای محاصره کننده منزل کروبی پس از شکستن در منزل اقدام به ورود به ساختمان کردند. به گفته حسین کروبی این افراد در شب قدر با هدف ایجاد رعب و وحشت اقدام به این کار کردند.

    با این حال نیروهای انتظامی به رغم حضور در صحنه تاکنون اقدامی نکردند.

    در پی حمله شب های گذشته این افراد، فاطمه کروبی در نامه ای به آقای خامنه ای گفته بود که اختلاف همسرم با جنابعالی در مسائلی که همگان بر آن واقفند چه ارتباطی با حق زیستن خانواده ما دارد؟

  3. سحام نیوز: به دنبال حمله شدید نیروهای مهاجم، یس از ساعاتی، نیروهای یگان ویژه در محل مستقر شدند.

    به گزارش خبرنگار سحام نیوز، از دقایقی قبل با استقرار نیروهای یگان ویژه، افراد مهاجم اقدام به عقب نشینی کردند. در حال حاضر این افراد در ابتدای کوچه مستقر شدند و درحال برگزاری مراسم احیاء هستند.

    آقای کروبی در کمال صحت و سلامت قرار دارند و این اقدام را در این شب مبارک بی خردی و جهل دینی نامیدند.

جديدترين ديدگاه خوانندگان