بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

پیام میرحسین موسوی به مناسبت حملات سازمان یافته به منزل مهدی کروبی

میرحسین موسوی در واكنش به حملات اوباش بسيجي به منزل مهدی کروبی:
اقدامات سیاه و نفرت انگیز اراده معطوف به آزادی مردم را سد نمی کند

. ادامه راه سبز(ارس): اقدامات سیاه و نفرت انگیز اراده معطوف به آزادی مردم را سد نمی کند... آنها با این اقدامات سازمان یافته که حدود 5روز است زیر نظرنیروهای انتظامی و امنیتی آغاز شده است نشان دادند که اشغال قدس شریف و دشمنی با اسرئیل بهانه است دشمن واقعی اقتدارگرایان کروبی و شخصیتهای امثال او و سایر آزادیخواهان است. همانطور که در 22 بهمن نشان داده شد که مقصد اقتدار گرایان نه جشن پیروزی انقلاب بلکه مراسمی برای چنگ و دندان نشان دادن به آزادی خواهان و ملت سبز ایران است.

در پی اقدامات وحشیانه ی «اوباش بسیجی نما» و حمله سازمان یافته ی دولتی به منزل آقای کروبی، میرحسین موسوی در پیامی ضمن تقبیح این عمل، آن را نشان ازگم کردگی راه اقتدارگرایان و همچنین مقوم اراده ی مردم برای نیل به آزادی دانست.

متن پیام موسوی به شرح زیر است:
بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون

حمله اوباشان رو سیاه به منزل حجت الاسلام و المسلمین کروبی یار شجاع مردم در شب قدر نشان از ره گم کردگی اقتدار گرایان است. آنها با این اقدامات سازمان یافته که حدود ۵روز است زیر نظرنیروهای انتظامی و امنیتی آغاز شده است نشان دادند که اشغال قدس شریف و دشمنی با اسرئیل بهانه است دشمن واقعی اقتدارگرایان کروبی و شخصیتهای امثال او و سایر آزادیخواهان است. همانطور که در ۲۲ بهمن نشان داده شد که مقصد اقتدار گرایان نه جشن پیروزی انقلاب بلکه مراسمی برای چنگ و دندان نشان دادن به آزادی خواهان و ملت سبز ایران است.

فاجعه حمله به منزل جناب اقای کروبی که به دنبال حمله به منازل مراجع عالیقدر در قم و شیراز صورت می گیرد بهترین نشان خوف اقتدار گرایان از جنبش مردمی و نیز بهترین دلیل برای ابزاری شدن همه شعار ها و مراسم و مناسک اسلامی وانقلاب است طرفه آنکه از سوی سازمان دهندگان این اقدامات مفتضحانه، سال و روز هم برای پایان عمر ظلم اسرئیل اعلام می شود. ما می گوئیم شما با این اقدامات سیاه و نفرت بر انگیز اراده معطوف به آزادی مردم را نمی توانید سد کنید بلکه راه نیل به آزادی را برای آزادی خواهان کوتاه تر می کنید.

میرحسین موسوی

1 نظرات :: پیام میرحسین موسوی به مناسبت حملات سازمان یافته به منزل مهدی کروبی

  1. بر اساس گزارش مننشر شده از سوی سایت رسمی حزب اعتماد ملی، نیروهای مزدور حكومتي شب گذشته با حمله به یک زن او را به شدت کتک زدند و حتی چادر وی را از سرش کشیدند.

    این زن که گفته می شود مورد آسیب جدی بر اثر ضرب و شتم قرار گرفته، در شب احیا که مسلمانان در آن مراسم ویژه ی مذهبی به پا می کنند، چادر از سرش کشیده شده است.

    به گفته ی شاهدان عینی همسر این زن نیز که جهت دفاع از وی بر آمده با ضرب و شتم شدید از طرف یکی از نیروهای یگان ویژه مصدوم می شود.

    یگان ویژه علی رغم حضور در صحنه مانع این درگیری و تعرض نشده و این زن و شوهر که از خانواده ی شهدای جنگ ایران و عراق نیز می باشند را دستگیر و داخل یک ون محبوس کردند.

    با توجه به این گزارش گویا جرم این زن استفاده از تلفن همراه بوده است!

    حسین کروبی، فرزند بزرگ مهدی کروبی با بیان این مطلب به جرس گفت: از دیشب تا به حال هر جای سالمی هم که برای خانه مانده بود، خراب کردند. چند کابل تلفن که ندیده بودند را درآوردند و هر جا را که دستشان می‌رسید، تخریب کردند.

    وی با بیان این که شب گذشته به دلیل شلیک، لوله آب ترکیده و مجبور به بستن آب شده بودند، گفت: فقط مانده بود آب و برق‌مان را کامل قطع کنند.

    حسین کروبی، درباره وضعیت یاری سرتیم محافظان کروبی که شب گذشته به بیمارستان منتقل شد، اظهار کرد: خبر جدیدی از وضعیت‌اش ندارم، فقط می‌دانم از ناحیه چشم و سر و دنده‌ها دچار آسیب‌دیدگی شدید است.

جديدترين ديدگاه خوانندگان