بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0mid.arasnava.tk يا http://myyahoo.arasdotcom.tk

ديدار رييس مجلس رهبري با رهبر پيرامون قانون هدفمند كردن يارانه ها

علی لاریجانی پيرامون قانون هدفمند کردن یارانه‌ها با خامنه اي ديدار كرد


. ادامه راه سبز«ارس»: فراکسیون خط امام(ره) از دیدار علی لاریجانی بارهبری پیرامون قانون هدفمند کردن یارانه‌ها خبر داد.

محمدرضا تابش در گفتگو با ایلنا ظهر امروز در پاسخ به سئوالی که علت تاخیر جلسه علنی عصر امروز را جویا می‌شد، گفت:«رئیس مجلس پیش از جلسه عصر امروز به تشریح دیدارشان با مقام معظم رهبری پرداخت.»

به گفته وی محمود احمدی‌نژاد روز گذشته نامه‌ای را در خصوص یارانه‌ها به مقام معظم رهبری ارائه داده بود.به همین دلیل صبح امروز رئیس مجلس با مقام معظم رهبری دیدار داشت.

تابش در تشریح سخنان لاریجانی اظهار داشت:«به گفته رئیس مجلس مقام معظم رهبری در این دیدار اعلام کرده‌اند که استدلالات طرفین دولت و مجلس، محکم و قابل توجه است ولی باید فرصتی فراهم شود تا رئیس‌ دولت هم بتواند استدلال‌ها و حرفهایش را پیرامون هدفمند کردن یارانه‌ها مطرح کند(ارس: هنوز يادمان نرفته در نمازجمعه گفتند ولي نظر من بيشتر به نظر رييس جمهور نزديك است، در نتيجه صحبت امروز ايشان تداعي كننده همان صحبت است! و در آخر اينكه هر چي محمود جون بگه!)

وی به نقل از لاریجانی ادامه داد که مقام معظم رهبری اعلام کرده‌اند قصد دخالت در محتوای مسائل را ندارند اما از مجلس خواسته‌اند تا فرصتی برای احمدی نژاد و بیان مطالبشان فراهم شود.

دبیر کل فراکسیون خط امام (ره) ادامه داد:«تصور من از سخنان رهبری آن است که ایشان تصمیم‌گیری نهایی را پس از استماع سخنان رئیس دولت به نمایندگان و رای مجلس واگذار کرده‌اند.»

این عضو کمیسیون تلفیق با اشاره به اینکه مجلس هنوز وارد بحث هدفمند کردن یارانه‌ها نشده است ادامه داد:«اما از آنجا که احمدی نژاد فردا عازم افغانستان هستند، خواستار حضور در مجلس شده‌است.»

تابش اعلام کرد که در جلسه غیر علنی پیش از آغاز جلسه عصر امروز طی تذکری به استناد مواد ۱۰۸، ۱۱۳ و ۱۵۳ آیین‌نامه داخلی مجلس گفته است که رئیس‌ دولت و یا نماینده دولت وقتی بخواهند در مورد موضوع مورد بحث مجلس صحبت کنند براساس آیین‌نامه مجلس حداکثر ۵ تا ۱۰ دقیقه فرصت دارند از این رو وی پیشنهاد کرده بود که احمدی‌نژاد در جلسه‌ای علنی ولی غیر رسمی در مجلس حضور یابد تا فرصت وسیع‌تری برای بیان استدلالاتش فراهم شود.

1 نظرات :: ديدار رييس مجلس رهبري با رهبر پيرامون قانون هدفمند كردن يارانه ها

  1. مجلس خبرگان را كه خوردي!
    شوراي نگهبان را كه خوردي!
    مجمع تشخيص را كه خوردي!
    ... خوردي!

    حالا ميخواهي همين مجلس شوراي نيم بند مردم را هم تمام بند مال خود كني؟!

    اي قربون برم خدا را

جديدترين ديدگاه خوانندگان